Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - صد‌ها معترض امروز (یک‌شنبه) به خیابان‌های مرکز شهر «مینیاپولیس» در آمریکا آمدند و خواستار اجرای عدالت در تیراندازی مرگبار پلیس به یک جوان سیاه‌پوست به نام «امیر لاک» شدند.

طبق گزارش رویترز، اوایل هفته جاری پلیس آمریکا بدون اطلاع قبلی به آپارتمان «امیر لاک» هجوم برده و او را بر روی مبلش به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون ۳ روز پس از این حادثه و حمله پلیس، دست‌کم ۵۰۰ نفر معترض در میدان دولتی در بزرگترین شهر ایالت «مینه سوتا» تجمع کرده‌اند تا اعتراض خود به رفتار پلیس و خشونت را نشان دهند.

این جمعیت در دمای زیر صفر در آمریکا تجمع کردند و خواستار اخراج و دستگیری افسران دخیل در تیراندازی و استعفای شهردار و رئیس پلیس شدند.

مقامات مینیاپولیس که همچنان از قتل جورج فلوید در سال ۲۰۲۰ توسط یک افسر پلیس تحت فشارند، اکنون بخاطر قتل امیر لاک، جوان ۲۲ ساله  از سوی  پلیس آمریکا دچار فشار مضاعفی شده اند.

به تازگی رسانه‌های آمریکا با بررسی حملات مسلحانه در این کشور اعلام کردند که مدارس این کشور با افزایش رو به رشد درگیری‌های مسلحانه روبروست. به طور مثال، یک دانش آموز ۱۹ ساله آمریکایی پس از بازی بسکتبال در دبیرستان یک هفته پیش در منطقه بلویت واقع در ویسکانسین مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شد.

خبرگزاری رویترز همچنین در این باره نیز می‌نویسد که نشانه‌هایی از استرس و چالش‌های در حال تشدید خشونت با اسلحه در مدارس آمریکا دیده می‌شود و محققان نگرانند اوضاع بدتر شده و از کنترل خارج شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آمریکا خشونت پلیس آمریکا سیاهپوستان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها

پرسپولیس هم بعداز استقلال، از گردونه جام حذفی فوتبال ایران کنار رفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرخپوشان تهران که در کورس قهرمانی لیگ، پشت سر استقلال قرار دارند، امشب تکرار دبل قهرمانی فصل گذشته را در ورزشگاه اراک از دست دادند و توسط گربه‌سیاه خود از دور مسابقات جام حذفی خارج شدند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن (83-علی نعمتی)، مسعود ریگی، سروش رفیعی (46-وحید امیری)، محمد خدابنده‌لو (78-فرشاد فرجی)، مهدی ترابی (46-سینا اسدبیگی)، اوستون ارونوف (83-میلاد سورگی) و عیسی آل‌کثیر (113-محمد مهدی احمدی).

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد (78-شروین بزرگ)، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان (70-رضا جبیره)، میلاد بدرقه (78-امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

داور: امیر عرب براقی

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در 90 دقیقه با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. بازی در دو وقت اضافه 2 گل دیگر داشت تا در پایان 120 دقیقه نتیجه 4-4 ثبت شود. در ضربات پنالتی آلومینیوم 6 بر 5 و در مجموع 10 بر 9 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.

 

ارونوف 11، عیسی آل کثیر 25 و 109 و سینا اسدبیگی 94 گل‌های پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساندند و مهدی لیموچی 84، شروین بزرگ 6+90 و 113 و علیرضا نقی‌زاده 122 گل‌های آلومینیوم را به وارد دروازه پرسپولیس کردند.

دیگر خبرها

  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • فیلم/ حمایت سیاه‌پوستان آمریکا از اعتراضات ضدصهیونیستی
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا