Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:25:02 GMT

لیگ والیبال؛ کامبک صدرنشین برابر سایپا

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۸۶۷۳

لیگ والیبال؛ کامبک صدرنشین برابر سایپا

در روز بازگشت رویایی سپاهان مقابل سایپا، پیکان با پیروزی مقابل پاس گرگان، جایگاه خود را در رتبه دوم جدول حفظ کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی های هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر والیبال دیدار تیم های پاس گرگان و پیکان تهران در یک نبرد پنج سته با نتیجه سه بر دو به سود خودروسازان تمام شد. شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان هرچند که صعودشان به مرحله پلی‌آف قطعی شده بود، اما برای حفظ رتبه دومی نیازمند پیروزی در هفته‌های پایانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله هم باعث شد تا در تقابل خارج از خانه مقابل گرگانی‌ها درنهایت به هدف خود برسند.


شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس گرگان که برای ماندن در جمع 8 تیم برتر نیازمند پیروزی هستند، با کسب امتیازات 27 بر 25 و 25 بر 20 در ست‌های اول و سوم، از این بازی یک امتیاز گرفتند تا پیکان با پیروزی در ست‌های دوم، چهارم و پنجم آن هم با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 19 و 15 بر 9، صاحب 2 امتیاز این رقابت شود.


خودروسازان با کسب شانزدهمین پیروزی، چهل‌وهشت امتیازی شدند و جایگاه خود را در رتبه دوم جدول حفظ کردند. گرگانی‌ها هم با وجود شکست در این بازی، همچنان در رتبه هشتم باقی‌ماندند.


پیش از این در هفته یازدهم دور رفت، پیکان با نتیجه سه بر یک از سد پاس گرگان گذشته بود.


اما خودروسازان سایپا هرچند امروز رقابت جذابی مقابل قهرمان نیم‌فصل به نماش گذاشتند اما درنهایت با نتیجه سه بر دو مقابل یکی از مدعیان قهرمانی گوی و میدان را واگذار کردند تا از صعود به پلی‌آف کاملا ناامید شوند.


در این دیدار سپاهان در ست‌های سوم، چهارم و پنجم موفق به کسب امتیازات 25 بر 21، 25 بر 19 و 22 بر 20 شد تا یک کامبک رویایی را تجربه کند. نارنجی‌‌پوشان نیز در ست‌های اول و دوم به امتیازات 25 بر 23 و 25 بر 21 رسیدند و یک امتیاز از این بازی گرفتند.


نکته جالب توجه این دیدار، رقابت چالشی دو تیم در ست پنجم بود و امتیازات ست پنجم تقریبا به اندازه یک ست استاندارد پیش رفت.


پیش‌تر سپاهان در دور رفت نیز با نتیجه سه بر یک برابر سایپا پیروز شده بود.

لیگ برتر والیبال ایران والیبال سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال ایران والیبال سپاهان نتیجه سه پاس گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!