Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:30:23 GMT

خوشحالیم، هر کاری که ژاوی خواسته بود انجام دادیم

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۸۸۰۲

خوشحالیم، هر کاری که ژاوی خواسته بود انجام دادیم

رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسلونا، از پیروزی این تیم مقابل اتلتیکو مادرید ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز در یک بازی بسیار حساس و مهم در ورزشگاه خانگی خود یعنی نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید بود و بعد از ارائه یک نمایش فوق العاده و کم نقص موفق شد حریف خود را با نتیجه 4-2 شکست دهد؛ بردی که باعث شد شاگردان ژاوی جای اتلتیکومادرید را در رتبه چهارم جدول بگیرند و بیش از پیش به ادامه فصل امیدوار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسلونا، بعد از پیروزی این تیم مقابل اتلتیکو مادرید گفت: "ما باید برای رسیدن به هدف خود بجنگیم و مهم این است که در موقعیت قهرمانی قرار بگیریم. آنچه که مربی گفته بود را انجام دادیم و شرایط همانطور که او خواسته بود پیش رفت. ما بسیار تهاجمی عمل کردیم و از نمایشی که ارائه دادیم بسیار خوشحال هستیم.

 

ما می‌دانستیم که اتلتیکومادرید در عقب زمین باقی می ماند و به دنبال ضد حمله خواهد بود. می‌دانستیم که آنها با وینگر های خود و در مسافت های تک به تک به دنبال خلق موقعیت هستند که در این زمینه بسیار خوب عمل می کنند."

 

 

 

 

آرائوخو درباره گلی که به ثمر رساند نیز گفت: "وقتی فران تورس توپ را لمس کرد احساس کردم که توپ از دستم فرار خواهد کرد اما توانستم بازی را تمام کنم و یک گل هم به ثمر برسانم. با یک یار کمتر اتلتیکومادرید می توانست شانس های خوبی برای بازگشت به بازی داشته باشد اما خوشحالم که توانستیم این برتری را حفظ و کنترل کنیم."

بارسلونا رونالد آرائوخو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رونالد آرائوخو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. حدود دو هفته پیش او در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با خطا بر روی بردلی بارکولا در پشت محوطه جریمه از زمین بازی اخراج شد و همین کارت قرمز منجر به این شد که پاری سن ژرمن به بازی برگردد و به مرحله بعد صعود کند.

پس از آن ستاره اروگوئه‌ای خط دفاع در مقابل رئال مادرید هم کامل بازی کرد. دیداری که با پیروزی ۳-۲ مادریدی‌ها به پایان رسید و آبی‌اناری‌ها را از قهرمانی دور کرد.

پس از یک هفته بارسا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف والنسیا رفته است. در حالی‌که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، در دقیقه ۳۷ دورو در سمت راست محوطه جریمه بارسلونا صاحب توپ شد. او مقابل دروازه قرار نداشت اما آرائوخو با تکلی بی‌مورد او را سرنگون کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. پس از چند ثانیه په‌په‌لو پشت توپ قرار گرفت و با فریب تراشتگن دروازه بارسلونا را باز کرد تا تیم ژاوی هرناندز در خانه یک گل عقب بیافتد.

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود