Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:03:53 GMT

اجرای طرح‌های ویژه پلیس برای برخورد با اوباش

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۸۸۱۸

اجرای طرح‌های ویژه پلیس برای برخورد با اوباش

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری در دیدار با تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاهچراغ (ع) ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی فارس قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر و باعث خوشحالی مردم، مسئولان و خانواده این شهید عزیز شد.

وی ادامه داد: پس از شهادت شهید رنجبر همه مردم، مسئولان، ائمه جمعه در سراسر کشور ابراز همدردی کردند که این برای ما بسیار ارزشمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خون این شهید بزرگوار اثرات زیادی داشت و این موضوع مسئولیت ما را بیشتر و دو چندان می‌کند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه امروز همکاران ما در اقصی نقاط کشور با روحیه جهادی و انقلابی کار خود را ادامه می‌دهند، افزود: برخورد با اراذل و اوباش محکم تر از قبل ادامه خواهد داشت.

پلیس گوهر گران بهای نظام و مردم است

در ادامه تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاهچراغ(ع) با عرض تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ رنجبر گفت: شاهد بودیم که یکی از نیروهای حافظ امنیت که خادم این حرم مطهر بود مظلومانه توسط انسانی پست به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری‌با اشاره به تفاوت بین پلیس جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورهای جهان، افزود: متاسفانه در برخی از مواقع اقتدار پلیس در کشور ما شکسته می‌شود که باید در این خصوص فکری اساسی صورت پذیرد تا عده‌ای از این موقعیت سوء استفاده نکنند.

وی خدمتگزاران پلیس را گوهرهای گران بهای نظام و مردم عنوان کرد و اظهار داشت: این حادثه دلخراش قلب همه ملت ایران را جریحه دار کرد و احساس همدری مردم و مسئولان در پی این حادثه، عظمت انتظامی جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

ادای احترام سردار اشتری به مقام شامخ شهدا

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با خانواده شهید علی‌اکبر رنجبر، با حضور بر تربت آن شهید در گلزار دارالرحمه شیراز و قرائت فاتحه با آرمان‌های پاک شهیدان تجدید میثاق کرد.

سردار حسین اشتری همچنین با حضور بر سر مزار دو تن از شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

کد خبر 5418614

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری اراذل و اوباش سردار حسین اشتری شیراز نیروی انتظامی فارس دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان جشنواره فیلم فجر افتتاح طرح عمرانی ایلام بارش برف جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجار شکن در سطح استان خبر داد.

حجت مشتاق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی، از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش و مخدوشی پلاک، تغییر وضعیت خودرو، ناخوانا بودن پلاک و سایر حرکات مخاطره‌آ میز در معابر درون و برون شهری آذربایجان‌غربی خبر داد.

وی افزود: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان و بر اساس مطالبات شهروندان این طرح با بسیج امکانات از روز دوشنبه دهم اردیبهشت اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر فردی در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق کند به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

مشتاق خاطرنشان کرد: بر همین اساس و در طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش پلاک و.... ضمن توقیف وسیله نقلیه توسط پلیس، پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی خواهد شد.

کد خبر 748940

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم