Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@14:41:37 GMT

ظهور بارسای جدید با گلباران اتلتیکو در نوکمپ

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۸۸۵۱

ظهور بارسای جدید با گلباران اتلتیکو در نوکمپ

بارسلونا پس از مدتها با چهره های جدبد خود نفس کشید.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 18:45 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال بارسلونا اتلتیکومادرید در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 4 بر 2 بارسلونا به پایان رسید.

این بازی پرگل با گلزنی اتلتیکومادرید توسط یانیک کاراسکو در دقیقه هشتم شروع شد اما تنها دو دقیقه بعد بارسلونا توسط جوردی آلبا کار را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاوی در دقیقه 21 گل بعدی را زد تا برای اولین بار بارسلونا در این بازی پیش بیفتد. هم‌تیمی او رونالد آرائوخو نیز در دقیقه 43 سومین گل کاتالان ها را زد تا خیال ژاوی هرناندس از بابت کسب پیروزی در نیمه نخست آسوده شود.

بارسلونا نیمه دوم را هم طوفانی آغاز کرد و تنها 4 دقیقه پس از شروع بازی گل چهارم را زد. این بار دفاع راست کهنه‌کار و 38 ساله تیم، دنی آلوز بود که در نقش گلزن ظاهر شد. گل بعدی به نام لوئیس سوارس رقم خورد و مهاجم اروگوئه‌ای در دقیقه 58 دروازه تیم سابقش را باز کرد و دومین گل اتلتیکومادرید را به ثمر رساند. در ادامه دنی آلوز در دقیقه 69 به خاطر ارتکاب خطایی سنگین روی یانیک کاراسکو، از داور مسابقه کارت قرمز مستقیم گرفت تا تیمش محبور شود محتاطانه‌تر بازی را ادامه دهد و ژاوی هم مجبور به یک تعویض تاکتیکی (ورود سرجینیو دست به جای گاوی) شود. اتلتیکومادرید اما در نهایت نتوانست از برتری عددی‌اش در 20 دقیقه پایانی استفاده کند و بازی بدون عبور توپی دیگر از خط دروازه‌ها به پایان رسید.

این اولین بازی بارسلونا پس از خریدهای جدیدش در ژانویه بود که هر سه آنها (فران تورس و آداما ترائوره در ترکیب اصلی و پیر امریک اوبامیانگ به عنوان بازیکن تعویضی) به میدان رفتند.

با این نتیجه بارسلونا دهمین پیروزی فصلش را کسب کرد و 38 امتیازی شد و تا جای اتلتیکومادرید را در رده چهارم جدول بگیرد و رقیب مادریدی را به رده پنجم بفرستد.

امشب دو بازی دیگر برگزار می‌شود که از ساعت 21 به وقت تهران، رئال بتیس میزبان ویارئال خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:30 رئال مادرید از گرانادا پذیرایی می‌کند.

 

بارسلونا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ یانیک کاراسکو 8': سوارز از سمت راست یک ارسال زمینی انجام داد، کاراسکو از راه رسید و با یک ضربه دقیق دروازه تراشتگن را باز کرد. 

بارسلونا 1-1 اتلتیکو مادرید؛ جوردی آلبا 10': ارسال دنی آلوز از سمت راست محوطه جریمه به سمت چپ رسید، جایی که آلبا حضور داشت. مدافع چپ پیش تاخته بارسا با یک والی خارق العاده کار را به تساوی کشاند. 

بارسلونا 2-1 اتلتیکو مادرید؛ گاوی 21': آداما ترائوره از راست حرکت کرد، هرموسو را جا گذاشت و ارسال کرد. گاوی با ضربه سری دقیق بارسا را پیش انداخت. 

بارسلونا 3-1 اتلتیکو مادرید؛ رونالد آرائوخو 43': ضربه سر بازیکنان بارسلونا به تیرک خورد، فران تورس خواست در ریباند با قیچی گلزنی کند که توپ از پایش جدا شد. آرائوخو توپ سرگردان را با یک ضربه عالی گلزنی کرد. 

بارسلونا 4-1 اتلتیکو مادرید؛ دنی آلوز 49': گاوی از چپ حرکت کرد و یک ارسال رو به بیرون فرستاد، توپ به دنی آلوز رسید و او هم با یک ضربه سرضرب دروازه اوبلاک را باز کرد. 

بارسلونا 4-2 اتلتیکو مادرید؛ لوییس سوارز 58': کرنر ارسال شد، خیمنز با ضربه سر در دهانه دروازه توپ را به سوارز سپرد و او هم به راحتی با یک ضربه سر دیگر گلزنی کرد. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر بارسلونا اتلتیکومادرید لالیگا مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر 1 اتلتیکو مادرید یک ضربه دنی آلوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | فرا رسیدن بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید و هت‌تریک روبرت لواندوفسکی تیترهای کیوسک امروز (سه‌شنبه 30 آوریل 2024) بودند.

میلان ترمز گرفت؛ اعتراض هواداران مانع معامله لوپتگی
گاسپ شماره 10؛ سرمربی آتالانتا دهمین فصلش را در 2025 شروع می‌کند اسپالتی: باجو و توتی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنم
یک ماه مانده تا یورو، ملاقات سورپرایزکننده با سرمربی تیم ملی
رم، یک نه دیگر یووه، سامارژیچ دوباره به گزینه‌ها برگشت
شرایط اودینزه، باعث شده جونتولی وضعیت هافبک صرب را بررسی کند رئال مادرید جهنم است ال‌کلاسیکوی اروپا
لواندوفسکی تعیین‌کننده یک بازی جنجالی ال‌کلاسیکوی اروپا در مونیخ
لوانسه‌فسکی لواندوفسکی منجی برنامه پاکسازی منچستریونایتد
باشگاه به پیشنهادها برای همه بازیکنان گوش می‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس