Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@14:32:03 GMT

از داشتن این بازیکنان خوشحالم / پیش‌بینی پلی آف جذاب

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۹۰۱۰

از داشتن این بازیکنان خوشحالم / پیش‌بینی پلی آف جذاب

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان محمدی راد شامگاه یک شنبه در جمع خبرنگاران بعد از شکست سایپا در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال در خصوص احتمال رها کردن بازی‌های پیش رو سپاهان اظهار داشت: اگر تصور می‌کردیم این بازی راحت است شاید با ترکیب دیگری به زمین می‌آمدیم اما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که بازیکنان خسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صعود ما قطعی شده است، ادامه داد: انگیزه سازی برای بازیکنان سخت است اما خوشحالم که بازیکنانی دارم که از لحاظ ذهنی آن قدر قوی هستند که قرار گرفتن مقابل هر تیمی را پذیرفته‌اند و به خوبی بازی می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با اشاره به اینکه سپاهان در ست اول نیز می‌توانست پیروز میدان باشد، افزود: قسمت ماراتون گونه و مهم لیگ مانده است و در همه بازی‌ها مثل این بازی تلاش می‌کنیم پیروز میدان باشیم.

مصدومیت میرزاجانپور جدی نیست

وی تصریح کرد: بعد از این دو بازی یک شرایط مساوی برای هشت تیم صعود کرده به پلی آف به وجود می‌آید و نتایجی که امسال رقم خورده نشان دهنده این است که همه این تیم‌ها توان بردن یکدیگر را دارند و باید منتظر تماشای یک پلی آف جذاب باشیم.

محمدی راد در خصوص احتمال مصدومیت میرزاجانپور ابراز داشت: مجتبی میرزاجانپور دچار گرفتگی عضله ران شد و به نظر می‌رسد که مصدومیت او جدی نبود. این بازیکن در لیگ امسال بازی‌های زیادی کرد و این اتفاقات طبیعی است.

وی با اشاره به غیبت فرهاد قائمی در بازی با سایپا تصریح کرد: او از ناحیه کمر مصدوم و درگیر اسپاسم عضلانی است و امیدوارم از هفته آینده به تیم بازگردد.

کد خبر 5418626

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال سپاهان دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان جشنواره فیلم فجر افتتاح طرح عمرانی ایلام بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس در عین حال که از بازیکنان این تیم حمایت کرد، نسبت به کارت قرمز امید عالیشاه نیز موضعی منفی گرفت اما عمده دلیل ناکامی قرمزها را اتلاف وقت بازیکنان تیم سپاهان قلمداد کرد.

او در این خصوص گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و همچنین از هواداران که یار دوازدهم ما بودند. موقعیت بسیار خوبی داشتیم و چیزی که انتظارش را داشتیم، محقق نشد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از سپاهانی‌ها عنوان کرد: ما یک زمانی بازیکنان کشورهای عربی را نقد میکردیم که از اوایل نیمه دوم خودشان را به مصدومیت می‌زدند اما تیم سپاهان از دقیقه پنج بازی 20 بار مصدوم وشبه مصدوم شدند و این موضوع روند بازی را کند کرد.

درویش همچنین در مورد اخراج امید عالیشاه اظهار داشت: ما از موقعیت‌هایمان استفاده کرد و البته کاپیتان ما هم نباید روی حساسیت بازی آن کار را میکرد. هرچند خطا را بازیکن آنها کرد اما بازیکن باتجربه نباید این کار را میکرد چون ما در اوج حملات بودیم.

دیگر خبرها

  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود