Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:22:30 GMT

ژاوی: خواهش می‌کنم دیگر علیه دمبله سوت نزنید

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۹۰۲۴

ژاوی: خواهش می‌کنم دیگر علیه دمبله سوت نزنید

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، بعد از پیروزی تیمش مقابل اتلتیکو از عثمان دمبله حمایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تحت هدایت ژاوی هرناندز هر بازی نسبت به قبل امیدوارکننده تر ظاهر می شود. آنها امروز به مصاف تیم قدرتمند اتلتیکومادرید رفتند و با ارائه یک نمایش فوق العاده حریف خود را با نتیجه 4-2 شکست دادند تا جای تیم دیه گو سیمئونه را در رتبه چهارم جدول گرفته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ژاوی، سرمربی بارسلونا، در پایان بازی گفت: "قبل از اخراج دنی‌آلوز بازی عالی بود. بعد از آن ما مجبور بودیم کمی عقب نشینی کنیم. در 60 دقیقه اول همان بارسایی بودیم که همه می خواهیم. وقتی با 11 بازیکن بازی می‌کردیم خیلی خوب بودیم و با سیستم 2-5-3 کار می کردیم. بعد از اخراج اتحاد خوبی از خود نشان دادیم، خیلی خوب دفاع کردیم و نهایتاً آسیبی هم ندیدیم."

 

ژاوی درباره صوت های اعتراضی علیه عثمان دمبله نیز گفت: "من می خواهم از هواداران درخواست کنم که دیگر علیه دمبله سوت نزند. از امروز می خواهم که از دمبله حمایت کنید."

 

 

 

 

عملکرد عالی آداما ترائوره: "آداما بازیکن بسیار پخته است و می داند که چه زمانی باید چه کاری انجام دهد. او در شرایط مختلف تصمیمات خوبی می گیرد. از نظر بدنی او مثل یک جانور است. آداما یک وینگر تمام عیار است و قطعاً به ما کمک خواهد کرد. او خرید بزرگی برای ما محسوب می‌شود."

 

ژاوی درباره سبک بازی تیم دیه‌گو سیمئونه نیز گفت: "سیمئونه فوتبال را جور دیگری درک می‌کند. این یک شوخی نیست، ما فوتبال را به شکل متضاد می‌بینیم. این یک انتقاد نیست. او مربی بزرگی محسوب می‌شود و بردهای زیادی کسب کرده است. از طرفی من یک تازه کار هستم و احترام زیادی برایش قائلم. شما باید متواضع باشید. این یک پیروزی بزرگ در برابر قهرمان فصل گذشته بود. من فکر می‌کنم که ما 60 دقیقه بسیار خوب عمل کردیم. با این حال لازم نیست همین‌جا متوقف شویم و باید ادامه دهیم."

عثمان دمبله ژاوی آداما ترائوره بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عثمان دمبله ژاوی آداما ترائوره بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم