Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران در رنکینگ بعدی فیفا احتمالا رتبه بیستم جهان را کسب خواهد کرد

ماجرای رنکینگ ماهانه فیفا به اهمیت تیم ها و موقعیت آنها در گروه بندی مسابقات مختلف نظمی مضاعف بخشیده و به همین علت این رده بندی در سالهای اخیر اهمیتی بیشتر از قبل پیدا کرده است.

به گزارش طرفداری، ایران با صعود احتمالی به پله بیستم، بهترین موقعیت خود در این رده بندی را از سال 1384 به دست خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در آن سال تا رتبه پانزدهم فیفا هم صعود کرد و حتی بالاتر از آلمان قرار گرفت اما تغییر در شکل رده بندی ها باعث شد این رده بندی شکلی واقعی تر به خود بگیرد و ایران به جایگاه واقعی خود برگردد.

در واقع اولین رده بندی فیفا در فوریه 1996 در حالی شکل گرفت که ایران تا رتبه 121 فیفا و شانزدهم آسیا سقوط کرده بود، نتایج بد ایران به اضافه یک سال و نیمی که در آن بازی ملی نداشتیم باعث این سقوط وحشتناک شده بود اما اتفاق خوب برای ما در آن مقطع حضور مایلی کهن به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بود که باعث شد ایران ناگهان تا 40 رتبه در جدول مورد اشاره صعود کند و فیفا این دوران را در فوتبال ایران موسوم به دوران رنسانس فوتبال ایران بداند.

به هر حال حضور در پله بیستم برای فوتبال ایران با توجه به حضور خیل تیم های بزرگ در رده بندی فیفا پشت سر نام ایران اهمیتی ویژه برای ایران دارد و باعث می شود رفته رفته به این که در جام جهانی جزو سید دوم مسابقات باشیم امیدوارتر خواهیم شد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس لوئیس فیگو: کی روش مهم‌ترین شخصیت فوتبال من بود کار زیبای باشگاه ملوان در اعتراض به خشونت علیه زنان (عکس) واگذاری 10 درصد سهام پرسپولیس به ارزش 200 میلیارد تومان

سرانجام نیمکت منچستریونایتد با چه کسی گره خواهد خورد؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)