Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:20:53 GMT

موارد فوتی کرونا در هرمزگان ۲۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۹۳۰۳

موارد فوتی کرونا در هرمزگان ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته یک مرد ۹۰ ساله از شهرستان بندرعباس به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد انتشار گسترده سویه اومیکرون در هرمزگان هستیم، افزود: در یک هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل تر، شمار بیماران بستری ۸۰ درصد و بیماران سرپایی ۳۴۶ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نوروزیان در حال حاضر ۲۹۵ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند که از این شمار ۱۱۸ نفر در شبانه رز گذشته بستری شدند و حال ۳۸ نفر از آنها چندان مناسب نبوده و در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند و وضعیت ۱۲ نفر نیز بسیار وخیم گزارش شده و پزشکان امید چندانی به بهبودی با توجه به پیشرفت بیماری در آنها ندارند.

نوروزیان بیان داشت: متاسفانه بیشتر مبتلایان و فوتی های کرونا از کسانی هستند که واکسیناسیون انجام نداند و از همین رو تکمیل واکسیناسیون به همراه رعایت پروتکلهای بهداشتی به ویژه زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا برخوردار است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یادآور شد: تاکنون در هرمزگان یک میلیون و ۳۹۶ هزار و ۵۲۵ دز واکسن کرونا در نوبت اول، یک میلیون و ۲۵۰ هزار و ۲۸۷ دز در نوبت دوم و ۴۶۹ هزار و ۲۶۰ دز در نوبت سوم تزریق شده است.

کد خبر 5418652

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان فاطمه نوروزیان ویروس کرونا دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان جشنواره فیلم فجر افتتاح طرح عمرانی ایلام بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ در نوبت اول آزمون سراسری، یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کردند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد بودند. نوبت دوم آزمون سراسری تیرماه برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان