Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:56:50 GMT

آذرباتری ارومیه به لیگ دسته یک والیبال کشور سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۹۴۱۰

آذرباتری ارومیه به لیگ دسته یک والیبال کشور سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیست‌و‌چهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار)، گنبد، رفسنجان و گرگان پیگیری شد.

در آخرین بازی هفته بیست‌وچهارم، تیم مقاومت شهداب یزد با کسب امتیازات ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ در ست‌های دوم، سوم و چهارم پیروز میدان شد و آذرباتری ارومیه نیز در ست اول به پیروزی ۲۵ بر ۲۰ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این دیدار، علیرضا شاه‌علی، امیررضا آفتاب آذری، امیر افشار، بابک موسوی، سینا زینالی، رضا محمود آذری و حسین سلیمان اهری ترکیب اولیه آذرباتری ارومیه بودند و رضا عابدینی، سلیم چپرلی، شهروز همایون فر، امین اسماعیل نژاد، سهند الهوردیان، بهزاد حیدری و امیراصغر میرحسینی به میدان رفتند.

دیدار رفت ۲ تیم در یازدهم با نتیجه سه بر صفر به سود مقاومت شهداب یزد تمام شده بود.

عباس امانی و حمید حق‌بین نظارت فنی و داوری این رقابت ۱۱۰ دقیقه ای را انجام دادند و قادر صادقی و محمدرضا درفش‌کاویان نیز داوران اول و دوم بازی بودند.

طی این بازی، مهدی مهدوی بازیکن شماره ۱۳ مقاومت شهداب یزد در ست چهارم کارت زرد گرفت.

با این نتیجه تیم آذرباتری ارومیه با ۶ برد و ۱۸ امتیاز بر اساس قانون لیگ برتر به دسته یک سقوط کرد و تیم مقاومت شهداب یزد با کسب شانزدهمین برد فصل خود، جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد.

آذرباتری ارومیه روز چهارشنبه این هفته با سایپا تهران مسابقه خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز والیبال ارومیه آذرباتری ارومیه دریاچه ارومیه مقاومت شهداب یزد آذرباتری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید تا ملی پوشان کشورمان با اقتدار راهی نیمه نهایی شوند و جواز صعود به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی با عنوان «ایران قدرت خود را نشان داد» به تمجید از شاگردان وحید شمسایی در این دیدار پرداخت و نوشت: این برد به این معنی بود که قهرمان ۱۲ دوره این مسابقات جواز صعود به جام به جام جهانی را کسب کرد و روز جمعه باید با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام در مرحله نیمه نهایی دیدار کند.

AFC در ادامه گزارش نوشت: در همین حال، جمهوری قرقیزستان باید منتظر نتیجه آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بین ازبکستان و ویتنام باشد تا بداند که آیا مبارزات آنها به پایان رسیده است یا اینکه روز جمعه در دیدار پلی آف بازی خواهند کرد.

لازم به ذکر است از آنجا که ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ جواز حضور در این مسابقات را به صورت پیش فرض کسب کرده است در صورتی که این تیم بتواند در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی از سد ویتنام عبور کند تیم‌های بازنده مرحله یک چهارم نهایی در دیدارهای پلی آف به مصاف هم می‌روند تا سهمیه چهارم آسیا مشخص شود.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان ۲ - افغانستان یک
* ایران ۶ - قرقیزستان یک؛ ساعت
* تایلند - عراق؛ ساعت ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام؛ ساعت ۱۷:۳۰

در مرحله نیمه نهایی تیم فوتسال تاجیکستان به مصاف برنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. تیم ملی ایران هم با برنده بازی ازبکستان و ویتنام با هم دیدار خواهند کرد.

اما اگر ازبکستان برابر ویتنام به برتری برسد:

در مرحله پلی آف، تیم ملی افغانستان به مصاف بازنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. قرقیزستان هم با تیم ملی ویتنام دیدار خواهد کرد.

برنده این دیدارها هم فینال پلی آف را برای تعیین یک سهمیه آسیا در جام جهانی برگزار می‌کنند.

کد خبر 6087826

دیگر خبرها

  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود