Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنی آلوز بازگشت دوباره اش به نیوکمپ را یک اتفاق رویایی می داند

در مهم ترین دیدار این هفته فوتبال اسپانیا، بارسلونا میزبان اتلتیکو مادرید بود.

طرفداری | روز رویایی بارسلونا در نیوکمپ با برتری ۴-۲ مقابل اتلتیکو مادرید همراه شد. کسب این سه امتیاز و بازگشت تیم ژاوی به جمع چهار تیم برتر جدول، بدون درخشش دنی آلوز شدنی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلوز ۳۸ ساله زمینه ساز گل اول بارسلونا شد و در ادامه بازی، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. هر چند که اخراج او در اواسط نیمه دوم از شیرینی پیروزی بلوگرانا کم کرد، اما در نهایت همه از عملکرد ستاره برزیلی راضی بودند.

دنی آلوز که پس از ۶ سال دوری، امروز مجددا به نیوکمپ بازگشت، بعد از بازی در مصاحبه ای نظراتش راجع به اتفاقات مسابقه را بیان کرد:

حضور دوباره در نیوکمپ رویایی بود. با وجود دریافت کارت قرمز، بازگشت دوباره به اینجا یک اتفاق خاص برای من بود. امروز همان احساسی را داشتم که در اولین بازی ام برای بارسا تجربه کرده بودم. 

تبدیل شدن به مسن ترین گلزن تاریخ بارسلونا؟  سن فقط یک عدد است.

 برای بازگرداندن بارسلونا به جایگاهی که شایستگی اش را دارد، خواهیم جنگید. اگر چه بارسا الان در بهترین شرایط قرار ندارد، اما ما باید اینجا باشیم که تیم را از نو بسازیم. در چنین لحظاتی باید متحد شویم چون از رنگ ها و تاریخ این باشگاه آگاه هستیم.

 نقش من در بازی امروز؟ فوتبال نسبت به گذشته دچار تغییراتی شده است و باید با آن هماهنگ شویم. وظیفه داریم که شرایط هر مسابقه و خواسته های مربی در زمین بازی را درک کنیم. به مسائل تاکتیکی علاقه دارم.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس لوئیس فیگو: کی روش مهم‌ترین شخصیت فوتبال من بود کار زیبای باشگاه ملوان در اعتراض به خشونت علیه زنان (عکس) واگذاری 10 درصد سهام پرسپولیس به ارزش 200 میلیارد تومان

سرانجام نیمکت منچستریونایتد با چه کسی گره خواهد خورد؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب با نمایشی ضعیف و فاجعه‌بار با نتیجه ۴-۲ مغلوب خیرونا شد. ویتور روکه که گفته می‌شد به دلیل تب و بیماری با تیم تمرین نکرده بر روی نیمکت حاضر بود اما باز هم مانند دیدارهای اخیر فرصت بازی پیدا نکرد.

بازی هنوز تمام نشده بود که همسر این ستاره برزیلی به توییتر رفت و با پستی به نیمکت‌نشینی همسرش اعتراض کرد. دایانا لیس سه ایموجی در توییتر پست کرد که یکی از آنها چشمانش را گرفته، دیگری جلوی دهانش را و یکی هم در حال تفکر است.

او به نوعی هم مخالفتش را نشان داده و هم به این موضوع که نمی‌خواهد با اعتراض واضح برای همسرش و بارسلونا حاشیه‌ درست کند اشاره کرده است.

با اینکه این پست پس از دقایقی پاک شد اما دایانا لیس بدون اینکه چیزی بگوید، حرف‌های زیادی زده و به این ترتیب خشم و ناراحتی‌اش را از طرد شدن ویتور روکه، که از زمان ورودش به بارسا در بازار زمستانی تنها ۳۱۲ دقیقه بازی کرده، تایید کرد.

در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی هم به اینکه روکه از وضعیتش در بارسلونا ناراضی است و می‌خواهد بیشتر بازی کند اشاره کرده بودند و حالا این شایعه تقویت شده است.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!