Web Analytics Made Easy - Statcounter

« فرزاد مخلص الائمه» شامگاه یکشنبه در جریان سفر به شهرستان آشتیان و افتتاح طرح‌های دهه فجر این شهرستان در دیدار با اهالی روستای امیرآباد افزود: طی مدت سه ماه افتخار خدمت گذاری در استان مرکزی، برنامه سفر به نقاط مختلف استان در دستور کار ویژه است.

وی بیان کرد: دهه فجر اختصاص به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف است و سفرهای جداگانه‌ای برای بررسی مشکلات و مسایل شهرستان‌ها، شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های نقاط مختلف در دستور کار است تا با اولویت بندی مناسب در چارچوب ظرفیت‌های استان مرکزی، مطالبات مردم را پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزی ادامه داد: برای دولت در شمار ساکنان روستاها تفاوتی نیست و همگان باید به یک اندازه از ظرفیت‌های ممکن استفاده کنند و غیر از این، خلاف عدالت است.

مخلص الائمه بیان کرد: توسعه عدالت در واقع ضرورت توجه به نقاط دورافتاده و محروم تر است.

وی گفت: روستای امیرآباد شهرستان آشتیان به لحاظ شخصیتی و اعتبار مردمی جزو مناطق فرهیخته است.
استاندار مرکزی ادامه داد: دولت مشکلات مالی متعددی دارد اما افق آینده، روشن است و خیلی از مشکلات به یکباره و با سرعت حل نمی‌شود و به تدریج باید حل شود.
مخلص الائمه عنوان کرد: در حوزه اقتصاد بین‌الملل و بحث‌های اقتصاد داخلی دولت اقداماتی را شروع کرده است.

وی تاکید کرد: شما مردم همیشه در کنار دولت و نظام بوده‌اید و به طور قطع بدون حضور  و همراهی شهروندان نظام معنا ندارد.

استاندار مرکزی افزود: مردم این انقلاب را حمایت می‌کنند و تاکنون جوانان زیادی را تقدیم کرده‌اند تا هدف‌های عالی که نظام داشته، محقق شود.
مخلص الائمه اظهار داشت: مردم هنوز هم حاضرند سرمایه‌گذاری کنند و کمتر انقلابی بوده که دهه سوم از عمر خود را سپری کند.

استاندار مرکزی اضافه کرد: توطئه افکنی‌های دشمنان بر علیه کشور بسیار زیاد است و اگر یک هزارم این دشمنی با هر کشوری انجام شده بود، به خاک سیاه نشسته بودند.
مخلص الائمه تاکید کرد: با همت مردم و تلاش نیروهای دلسوز و جهادی نظام مقتدرتر می‌شود.
وی بیان کرد: فاصله‌ای که با شرایط مطلوب و ایده‌آل داریم باید با حضور نیروهای انگیزه دار و تلاش جهادی جبران شود.
استاندار مرکزی ادامه داد: جاده این روستا مناسب نیست و بعضی چیزها تا دیده نشود لمس نمی‌شود و با بازدیدها و حضورها باید مشکلات را از نزدیک دید.
مخلص الائمه تصریح کرد: باید وعده‌هایی داده شود که امکان تحقق آن باشد.

وی گفت: امید است با محدودیت‌هایی که وجود دارد بتوانیم مشکلات نه چندان پیچیده این منطقه را گره‌گشایی کنیم و اهالی روستا مجدد به این منطقه بازگردند.
استاندار مرکزی ادامه داد: آشتیان چندین صنعت بزرگ با تکنولوژی پیشرفته و مدرن دارد که این صنایع، ظرفیت خوبی برای اهالی روستاها است.

وی افزود: اکنون شرایط فروش نفت کشور مناسب تر و شرایط اقتصادی روبه بهبود است و اگر در بحث مذاکرات هسته‌ای هم توفیقاتی حاصل شود، برکات آن به زندگی مردم می‌رسد.

در سفر استاندار مرکزی به شهرستان آشتیان ۲۵ طرح افتتاح شد و عملیات اجرایی ۲ طرح نیز آغاز شد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی دهه فجر استاندار مرکزی ادامه مخلص الائمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی روستای گنداب علیا در قروه اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097732

دیگر خبرها

  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی