Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@22:04:18 GMT

توئیت مخصوص انصارالله برای مقتدی صدر

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۹۴۴۸

توئیت مخصوص انصارالله برای مقتدی صدر

 به نقل از میدل ایست نیوز، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به موضع «مقتدی صدر» در خصوص حملات اخیر این جنبش به امارات، توئیتی منتشر کرد و خطاب به وی و حامیانش نوشت که متجاوزان یمن در صورت دست کشیدن ما از ولایت حاضر به توقف جنگ هستند. آیا دست کشیدن ما از ولایت شما را راضی می‌کند؟

البخیتی افزود که کشورهای حمله کننده به یمن به رهبری آمریکا در صورت تبدیل انصارالله به یک حزب سیاسی و دست کشیدن از ولایت، آماده توقف حملات و پایان محاصره یمن و امکان مشارکت انصارالله در دولت یمن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو ارشد انصارالله تاکید کرد که که متجاوزان به یمن متوجه ابعاد حرکت مردمی یمن شده‌اند که حرکتی مبتنی بر آرمان امت و به دور از فرقه گرایی، حزب گرایی و قوم گرایی است.

وی در ادامه ولایت را امانتی برای مردم در دنیا و آخرت دانست که هر کسی از آن دست بکشد، خود را در ولایت دشمن خواهد یافت.

البخیتی همچنین خطاب به صدر افزود که آیا دست کشیدن ما از این امور شما را راضی می‌کند؟

البخیتی در پایان تلویحا صدر را از قدم برداشتن در مسیر شیطان برحذر داشت.

مقتدی صدر هفته گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: "برخی قانون‌شکنان در پی درگیر کردن عراق در جنگ خطرناک منطقه‌ای از راه حمله به یک کشور منطقه به بهانه عادی‌سازی روابط با اسرائیل یا به بهانه جنگ با یمن برآمده‌اند".

این موضع‌گیری صدر باعث شد تا «انور قرقاش» مشاور رئیس امارات متحده عربی با تقدیر از «مقتدی صدر»، موضع وی در قبال حمله به امارات را منطبق بر اصل حاکمیت و استقلال کشورها بداند./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود

یک مرد ۴۰ ساله که برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر شاهرود رفته بود، بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت. - اخبار استانها -

علی عامریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حوالی ساعت 18 و 40 دقیقه عصر روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت 1403، بنا بر گزارش واصله اطلاع یافتیم مردی حدوداً 40 ساله در منطقه موسوم به "قلعه‌چه" که در سمت چپ آن پرتگاهی وجود دارد دچار حادثه سقوط شده است.

وی با اشاره به وجود پرتگاه‌های عمیق در این منطقه افزود: فرد مذکور به پایین پرتگاهی حدوداً 100 متری سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با تأیید کشته شدن این مرد 40 ساله افزود: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر شاهرود با احداث کارگاه نجات در منطقه و انجام طناب‌کشی‌های لازم در حال بالا کشیدن جسد از پرتگاه به سمت بالا هستند.

عامریان با اشاره به اینکه تیم دوم امدادونجات نیز برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است بیان داشت: باتوجه به اینکه مسیر حادثه صعب‌العبور بوده و منطقه نیز متأثر از هوای ناآرام جوی است، عملیات بالا کشیدن جسد فرد فوت شده به کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/363/

 

دیگر خبرها

  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • پاکسازی ریه با سیگار کشیدن!
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه