Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا احترام ویژه ای برای سرمربی اتلتیکو مادرید قائل است. 

ژاوی در مورد پیروزی بزرگ بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید صحبت کرده است. 

طرفداری بارسلونا در جریان دیداری از هفته 23 لالیگا، اتلتیکو مادرید را با نتیجه 4-2 شکست داد و حالا بالاتر از این تیم در رده چهارم جدول قرار دارد. ژاوی، سرمربی بارسلونا در مصاحبه پس از بازی گفت:

همه ما به این پیروزی احتیاج داشتیم، از هواداران و بازیکنان گرفته تا کادر فنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم برتر بودیم و این بردی که کسب کردیم، چیزی فراتر از یک پیروزی معمولی به حساب می آید. باید در ضربه های ایستگاهی به شدت پیشرفت کنیم، اتلتیکو مادرید برای مثال در این زمینه نسبت به ما برتری زیادی دارد. ما هنوز هم گل های زیادی از این طریق دریافت می کنیم. به طور کل باید در فاز تدافعی بهتر از اینها عمل کنیم. 

از همین جا می خواهم از هواداران درخواست کنم که سوت زدن علیه دمبله را متوقف کنند. او هنوز یکی از اعضای گروه ماست. من می خواستم او را وارد زمین کنم که با کارت قرمز دنی برنامه کاملا تغییر کرد. 

 

قبل از این که دنی کارت قرمز دریافت کند، بازی بی نقصی داشتیم. پس از آن اتفاق مجبور شدیم که کمی عقب بنشینیم. 60 دقیقه اول، بارسلونایی را نشان داد که همه ما آن را می خواهیم. حالا حدود سه ماه است که کارم را در بارسلونا آغاز کرده ام و در همین مدت توانسته ایم پیشرفت آشکاری داشته باشیم. به این تیم افتخار می کنم. این پیروزی می تواند نقطه عطفی برای ما باشد، اما نباید مغرور شویم و باید به کارمان ادامه دهیم. امروز بسیار خوب ظاهر شدیم و نمی توانیم سرعت پیشرفتمان را کاهش دهیم. این سبک از بازی برای ما اثربخش خواهد بود. 

آداما ترائوره بسیار پخته تر شده است، او از لحاظ بدنی یک هیولا به حساب می آید. نمی توان در مصاف های یک در مقابل یک او را شکست داد. برای من آداما یک وینگر بی نقص به حساب می آید و مطمئنم می تواند بازیکن فوق العاده ای در ترکیب ما باشد. 

دیگو سیمئونه سرمربی بزرگی است، کسی که همه دوست دارند تحت هدایتش بازی کنند. من احترام فوق العاده ای برای این شخصیت قائل هستم. من یک تازه کار به حساب می آیم. ما دو نفر خواسته های متفاوتی از تیممان داریم، این به هیچ عنوان انتقاد نیست، بلکه یک واقعیت است. درک سیمئونه از فوتبال با درک من تفاوت دارد، وقتی که تیم او حمله نمی کند، سیمئونه مشکلی ندارد و راضی است. من اما وقتی که تیمم توپ را در اختیار ندارد اذیت می شوم. 

داوری؟ می خواهم یک واکنش کلی نسبت به این ماجراها نشان دهم، واکنشی مربوط به فوتبالی که در سراسر جهان وجود دارد. منظورم نه به طور خاص این داور و نه این بازی است، من معیارهای ناهماهنگی در داوری فوتبال مشاهده می کنم. برخی از صحنه ها یک روز خطا هستند و یک روز دیگر خطا محسوب نمی شوند. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس لوئیس فیگو: کی روش مهم‌ترین شخصیت فوتبال من بود کار زیبای باشگاه ملوان در اعتراض به خشونت علیه زنان (عکس) واگذاری 10 درصد سهام پرسپولیس به ارزش 200 میلیارد تومان

سرانجام نیمکت منچستریونایتد با چه کسی گره خواهد خورد؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد

باشگاه بارسلونا به زودی تمدید قرارداد کاپیتان کهنه‌کار خود را اعلام خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت؛ تصمیم باشگاه بارسلونا برای حفظ کاپیتان سرخیو روبرتو قطعی شده است و قرارداد او به مدت یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

طبق ادعای نشریه کاتالان این احتمال وجود دارد که خبر تمدید قرارداد روبرتو حتی پیش از پایان فصل جاری اعلام شود. مهمترین دلیل بارسلونا برای انجام این کار، رضایت کادر فنی و همین‌طور دکو مدیر ورزشی باشگاه، از عملکرد بازیکن 32 ساله اسپانیایی در ماه‌های اخیر و تأثیر مثبت او روی رختکن تیم به عنوان یک رهبر بوده است. در همین حال تصمیم ژاوی هرناندس برای ماندن در کادر فنی بارسلونا برای یک فصل دیگر هم روبرتو را بیش از پیش برای ادامه دادن به کارش در کاتالونیا متقاعد کرده است.

پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی

او در این خصوص به اسپورت گفت: همه ما تا پای جای حامی کادر فنی هستیم. رابطه میان بازیکنان و اعضای کادر فنی در رختکن بسیار خوب است. همگی داریم خوب کار می‌کنیم و به نظرم ماندن ژاوی بهترین گزینه بود. متأسفانه امسال جام نبردیم اما فکر می‌کنم با ادامه کار ژاوی و تیمی که داریم، فصل آینده بتوانیم برای بردن همه جام‌ها تلاش کنیم.

در تمدید قرارداد سرخی روبرتو مسئله پول مطرح نبوده است - مانند دیگر قراردادهایی که اخیراً تمدید شد - و یکی از دلایل اصلی که روبرتو را به ماندن متقاعد کرد، بازی در ورزشگاه تازه بازسازی شده نوکمپ است که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. او پیش از این برای بازی در MLS ابراز علاقه کرده و به نظر می‌رسد که صرفنظر از اتفاقی غیرمنتظره، او در پایان فصل آینده راهی لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم