Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالی‌ها با وجود اینکه چند بازیکنشان در اردو به کرونا مبتلا شدند باز کیفیت خوبی را به نمایش گذاشتند و یک پیروزی دیگر را ثبت کردند.

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل هوادار اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. ۳ امتیاز این بازی برای استقلال حیاتی بود و آبی‌پوشان بعد از شرایط کرونایی خیلی خوب ظاهر شدند؛ البته تیم هوادار هم خوب و با انگیزه بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استقلالی‌ها با وجود اینکه چند بازیکنشان در اردو به کرونا مبتلا شدند کیفیت خوبی را به نمایش گذاشتند و یک پیروزی دیگر را ثبت کردند. بازی سرعت خوبی داشت، اما بازیکنان در دادن پاس مشکل زیادی داشتند؛ البته خط هافبک استقلال کار‌های تاکتیکی را خوب انجام می‌دهد.

*بازیکن آماده را به تیم ملی می‌برند، بی‌انگیزه برمی‌گردانند

مراغه‌چیان ادامه داد: نبود یامگا در ترکیب استقلال به چشم می‌خورد از طرفی بر خلاف گفته‌ها ژستد یک بازیکن تاپ نبود و هم سطح بازیکنان خودمان در لیگ بازی می‌کند. امیدوارم بازیکن خارجی جدید که جذب می‌کنند مناسب با مشکلاتی که در ترکیب تیم داریم، باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد سیاوش یزدانی عنوان کرد: از همان روز اول گفتم حق یزدانی است که در ترکیب تیم ملی ایران فیکس بازی کند. البته در این بازی آماده نبود و تمرکز نداشت که به نظر می‌رسید به دلیل عدم بازی کردن در تیم ملی بود. چرا که اسکوچیچ بازیکن جوان و با انگیزه را از اردوی استقلال می‌برد از آن طرف به مدافعانی که آمار بالای گل خوردن را در تیم‌های باشگاهی ثبت کرده‌اند، بازی می‌دهد؟ از نظر من اسکوچیچ حتی برای تیم‌های باشگاهی هم مناسب نیست.

*استقلال همان ابتدا باید کار پیکان را تمام کند

وی در خصوص انتصاب آرش برهانی به عنوان مدیر آکادمی استقلال تصریح کرد: انتخاب برهانی را تبریک می‌گویم، انتخاب شایسته‌ای بود و امیدوارم اول از همه دست دلالان را از این بخش کوتاه کند تا بتواند به بهترین شکل آکادمی را مدیریت کند.

مراغه‌چیان در پایان درباره دیدار استقلال مقابل پیکان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی خاطرنشان کرد: استقلال شخصیت قهرمانی در این تورنمنت را دارد و مجیدی باید در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی کار پیکان را تمام کند؛ زیرا هرچقدر بگذرد پیکان هجومی‌تر بازی خواهد کرد. بازی سختی برای استقلال نخواهد بود و مطمئناً با روحیه جنگندگی که بازیکنان استقلال دارند می‌توانند پیروز این دیدار باشند.

بیشتر بخوانید: ۳ امتیاز شیرین استقلال با تعویض‌ طلایی مجیدی

انتهای پیام/

برچسب ها: مراغه چیان استقلال هوادار لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال مراغه چیان استقلال هوادار لیگ برتر فوتبال مراغه چیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری

سیتیزن ها دو بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد.

طرفداری | فیل فودن و روبن دیاز دو غایب مهم منچسترسیتی مقابل ناتینگهام فارست هستند.

ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند. در لیست منچسترسیتی نام فیل فودن و روبن دیاز چه در ترکیب و چه روی نیمکت دیده نمی شود که طبق اعلام باشگاه، غیبت این دو بازیکن به علت بیماری است. فیل فودن در بازی قبلی منچسترسیتی مقابل برایتون بریس کرده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی