Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - اسماعیل حسین زهی گفت: وضعیت راه‌های مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان مطلوب نیست و بسیاری از پروژه‌ها به دلیل کمبود اعتبار روند کندی را سپری می‌کنند.

او  به کمبود ماشین آلات راهداری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: با توجه به وسعت زیاد استان و کمبود ماشین آلات ادارات تابعه سازمان راهداری جهت خدمات دهی مناسب نیاز به امکانات و ماشین آلات مجهز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس  بخشی از محور مواصلاتی دومک به چاه احمد (شهرستان زاهدان) به صورت مشارکتی توسط ساکنین منطقه احداث شده است که هم اکنون در معرض تخریب و مستهلک شدن قرار دارد.

او می گوید: محور مواصلاتی خاش به پشتکوه و محور مواصلاتی خاش به تمندان نیاز به روکش آسفالت دارد و ۱۰ هزار تن قیر، جهت اسفالت پروژه‌های فوق الذکر، نیاز است.

نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخش‌های کورین و نصرت آباد در مجلس گفت: افزایش سهمیه قیر به پروژه‌های روکش آسفالت بالاخص محورهای زاهدان خاش و خاش سراوان به میزان حداقل ۵۰۰۰ تن ضروری است.

به گفته او هزینه بازسازی ماشین آلات برای بهبود عملکرد از طریق تخصیص اعتبارات جدید باید تأمین شود همچنین در حال رایزنی برای صدور مجوز خرید ۴ دستگاه لودر هستیم.

حسین زهی گفت: افزایش اعتبار برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی با توجه به افزایش بی سابقه تصادفات جاده‌ای به وزیر راه پیشنهاد شده است که امیدواریم موافقت شود.

 

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس شورای اسلامی محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب‌گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش‌بینی شده که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد درنظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس پلیی راه ایلام از آماده به‌کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک‌کن خودرو و همچنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری است.

کد خبر 6093077

دیگر خبرها

  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان