Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:27:58 GMT

۲۰ چمن مصنوعی در کشور افتتاح شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۹۸۲۱

۲۰ چمن مصنوعی در کشور افتتاح شده است

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: ۲۰ چمن مصنوعی در کشور افتتاح شده است.

رضا مهدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بهره‌برداری از ۱۰۰ چمن مصنوعی در کشور، اظهار کرد: این طرحی بود که ما دو سال پیش در شورای فنی تصویب کردیم خوشبختانه بیش از ۲۰ طرح افتتاح شده و ۴ تا در حال بررسی برای افتتاح بود و همین‌طور ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اتمام آن‌ها بستگی به اعتبار دارد در سال ۱۴۰۰ اعتبار برای کارهای عمرانی ضعیف بود ولی امیدواریم سال آینده به‌سرعت بیش از ۵۰ تا از این زمین‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: زمین و کادر فنی آن‌ها را داریم فقط مسائل مالی است که چمن مصنوعی آن را تهیه کنیم.

مهدی اضافه کرد: با توجه به تورم هزینه آن هر روز بالاتر می‌رود امیدواریم به‌جای برسیم که قبل از تورم این‌ها را ایجاد کنیم و ۱۱۰ تا را که به نیت امام علی (ع) بوده را به‌زودی به ثمر برسانیم.

وی با اشاره به برگزاری المپیادهای ورزشی، افزود: برگزاری المپیاد سه تا رکن دارد که یکی از آن رکن‌ها دانشجو بوده که ما به فراوانی داریم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیان کرد: یکی دیگر از رکن‌ها سرانه ورزشی هست برای اینکه بتوان ۱۰ روز دورهم باشند در این زمینه کمبود وجود دارد که در حال رفع کمبودها هستیم.

مهدی ادامه داد: یکی دیگر از رکن‌ها اعتبار بوده که برای اسکان، تغذیه و تفریح آن‌ها باید اعتبار نیاز است که در این راستا تمام مشکلات احصا شده است.

وی عنوان کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای با توجه به این انسجامی که در حال حاضر دارد و چون از سال ۹۰ وارد این جریان شده و طی حدود ۹ سال این‌همه پیشرفت واقعاً شگفت‌آور است ولی باید سعی شود با کار جهادی و انقلابی آن عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم که تمام هیات رئیسه هم قسم هستند که این عقب‌افتادگی‌ها را جبران شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی ایسنا مهدی چمن مصنوعی استانی ورزشی فنی و حرفه ای چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!

به گزارش «تابنا:» به نقل از زومیت، بافت معتقد است تصاویر و ویدئوهایی که توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شوند، به‌حدی قانع‌کننده هستند که دیگر واقعی یا ساختگی بودن آن‌ها را نمی‌توان به‌آسانی تشخیص داد.

بافت اعلام کرد که کلاهبرداران برای دریافت پول نقد از افراد، یک ویدئو با کمک فناوری دیپ‌فیک از او ساخته بودند. او همچنین مانند سال گذشته هوش مصنوعی را به بمب اتم تشبیه کرد.

سرمایه‌گذار معروف آمریکایی از خطرناک‌ بودن هوش مصنوعی صحبت می‌کند و این در حالی است که بافت قبل از انتشار ChatGPT از پتانسیل هوش مصنوعی تعریف می‌کرد.

مدیرعامل سرشناس برکشر هاتاوی پیش‌تر تأکید کرده بود که در زمینه‌ی فناوری هوش مصنوعی متخصص نیست؛ اما اهمیت آن را هم انکار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • میز جلو مبلی وقتی هوش مصنوعی آماده کرده باشه! (عکس)
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی