Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلو آنچلوتی اختلاف در صدر جدول رقابت های لالیگا را 6 امتیازی نگه داشت

رئال مادرید با کسب شانزدهمین برد فصل لالیگا در هفته 23 مقابل گرانادا، 53 امتیازی شد و اختلاف با سویای 47 امتیازی را حفظ کرد.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، کارلو آنچلوتی در پایان بازی گفت:

خبر بسیار خوبی است چون سه امتیاز را به لطف عملکردی خوب در نیمه دوم کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم علمکرد خوبی داشت. در حال حاضر در بهترین فرم خود نیستیم. حالا یک هفته فرصت داریم تا بازیکنان مصدوم را به شرایط بازی برسانیم و این مهم است. بازی مهمی بود و من از تعهد بازیکنانم راضی هستم.

واکنش خوبی از سوی همه بازیکنان شاهد بودیم، چه کسانی که از ابتدا به میدان رفتند و چه آنها که در نیمه دوم به میدان آمدند و انرژی مضاعفی به تیم بخشیدند. نمی خواهم از من تمجید شود چون وقتی شکست می خوریم تقصیر مربی است و وقتی پیروز می شویم عملکرد تیم است. بازیکنان باید در صفحه اصلی باشند و در نیمه دوم هواداران هم خیلی کمک کردند.

آسنسیو بازیکن بسیار مهمی برای ماست. در این فصل گل های زیادی به ثمر رسانده و گل های زیادی هم ساخته، از لحاظ دفاعی بسیار متعهد است و این برای ما اهمیت دارد. نمی دانم بازیکن ثابت خواهد بود یا نه، اما بازیکن مهمی است. قابل اعتماد است، سخت تلاش می کند و امروز به لطف بهترین ویژگی او که شوت زنی است پیروزی را کسب کردیم. او با اعتماد به نفس کامل مصدومیت های سخت را پشت سر گذاشته است.

این هفته برای ما بسیار حیاتی است چون چند سفر طولانی در پیش داریم و با آمادگی 100% هم قدم به این مسابقه نگذاشته بودیم. 6 بازیکن ما در بازی امشب غایب بودند و امیدوارم در بازی بعدی همه آنها را در اختیار داشته باشم.

یوویچ بعد از اینکه به ویروس مبتلا شده بود برگشته و هنوز از لحاظ جسمانی کاملاً آماده نیست. ترجیح می دادم بازی را با ایسکو آغاز کنم و در اواخر بازی یوویچ را به میدان فرستادم که خیلی خوب هم کار کرد و با انرژی زیادی که در جلوی زمین صرف کرد کمک زیادی به تیم داشت. در حال حاضر هم بنزما و هم ماریانو مصدوم هستند.

متئو لاهوز؟ راجع به هیچ چیز به خصوصی صحبت نکردیم. او صحنه مربوط به والورده را به من توضیح می داد. به اعتقاد من او نه تنها در اسپانیا، بلکه در سطح اروپا هم بهترین است. فارغ از اینکه قضاوت خوبی داشت یا نه، من هنوزم فکر می کنم که او بهترین داور اروپاست.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس لوئیس فیگو: کی روش مهم‌ترین شخصیت فوتبال من بود کار زیبای باشگاه ملوان در اعتراض به خشونت علیه زنان (عکس) واگذاری 10 درصد سهام پرسپولیس به ارزش 200 میلیارد تومان

سرانجام نیمکت منچستریونایتد با چه کسی گره خواهد خورد؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری در چارچوب لالیگا موفق شد رئال سوسیه‌داد را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد. تک‌گل مادریدی‌ها در این بازی را آردا گولر به ثمر رساند تا آنها با این پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند. کارلو آنچلوتی در نشست خبری در مورد نکات بازی صحبت و عملکرد تیمش را ارزیابی کرد.

پیروزی امشب؟
من رئال سوسیه‌داد را خیلی دوست دارم. پیروزی در اینجا آسان نبود اما تیم من شگفت‌انگیز است. ما سختی کشیدیم، جنگیدیم. اکنون برای قهرمانی در لالیگا فقط به ۴ امتیاز نیاز داریم.

گلزنی آردا گولر؟
آردا گولر بازیکن بسیار مهمی برای آینده باشگاه است. او فصل بعد اینجا خواهد ماند. واقعا سبک بازی‌اش را دوست دارم، او عاشق باشگاه است و هر روز پیشرفت می‌کند. خیلی جوان است، کم کم شخصیت اصلی خود را خواهد داشت.

زوج رودیگر مقابل بایرن مونیخ؟
من هنوز نمی‌دانم. ما گزینه‌های مختلفی داریم. من وضعیت را در روزهای آینده ارزیابی خواهم کرد.

عملکرد بازیکنان؟
عالی بودند. مردم فکر می‌کردند که ما اینجا آمده‌ایم تا فقط استراحت کنیم. نادرست بود. بازیکنان من می‌خواستند برنده شوند. باید از آنها تشکر کنم، زیرا عملکرد آنها فوق العاده بود.

وضعیت لوکا مودریچ؟
شرایط جسمانی او مطلوب است. این را در بازی‌های گذشته نشان داده است. او تماشایی است. می‌تواند سه‌شنبه مقابل بایرن بازی کند.

دیگر خبرها

  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند