Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@23:36:14 GMT

پرسپولیس - فولاد؛ جنگ برای جام

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۰۰۳۹

پرسپولیس - فولاد؛ جنگ برای جام

به گزارش ایسنا، سوپرجام فوتبال ایران میان تیم های پرسپولیس و فولاد امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان (ورزشگاه خانگی گل‌گهر) برگزار می شود و در پایان، برنده این دیدار جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر و فولاد به عنوان قهرمان جام حذفی، قرار است برای کسب هفتمین سوپرجام ایران تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در زمین بی طرف و بدون حضور تماشاگران (به علت شیوع کرونا) انجام می‌شود.

پرسپولیس با چهار قهرمانی متوالی که دو مورد آن بدون برگزار مسابقه به دست آمده است، پرافتخارترین تیم این مسابقات است. تیم های صباباتری و ذوب آهن دیگر قهرمانان این مسابقات هستند که هر کدام یک بار موفق به بالا بردن این جام شده اند.

فولاد خوزستان در سال ۸۴ در اولین دوره سوپرجام به عنوان قهرمان لیگ برتر حاضر بود که با ۴ گل، سنگین‌ترین شکست را در تک دیدار این مسابقات متحمل شد و دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند.

حالا پرسپولیس شانس کسب پنجمین جام و فولاد کسب اولین جام قهرمانی خود را در این مسابقات دارند.

این دو تیم چندین روز قبل در اولین دیدار از دور برگشت لیگ برتر هم به مصاف هم رفتند که شاگردان گل محمدی با یک گل فاتح این دیدار شدند. بازی رفت دو تیم هم در حالی با برتری ۳ بر یک پرسپولیس در خوزستان تمام شد که عبدالله ویسی هدایت فولاد را بر عهده داشت.

پرسپولیس
سرخپوشان پایتخت در حالی پا به زمین مسابقه می‌گذارند که در فصل جاری نتایج خوبی کسب کرده اند. آن ها با سه امتیاز اختلاف نسبت به استقلال، در لیگ برتر دوم هستند و توانستند در جام حذفی هم دو دیدار متوالی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

یحیی گل محمدی، سرمربی سرخپوشان در حالی تیمش را برای این دیدار آماده می کند که ۱۰ روز قبل استعفا کرده بود اما با حل بخشی از مشکلات به تیمش بازگشت.

او در نشست خبری این بازی گفت: پرسپولیس همیشه برای برنده و قهرمان شدن می‌جنگد. در نهایت تقدیر است که نشان می‌دهد چه اتفاقی رخ می‌دهد. ما برای قهرمان  شدن، با همه وجود می‌جنگیم.

فولاد
جواد نکونام در دومین فصل حضور خود در فولاد، توانست تیمش را سال گذشته و در فینال جام حذفی با عبور از استقلال قهرمان کند و حالا مزد قهرمانی خود را با حضور در آسیا و سوپرجام می گیرد.

او بعد از بازگشت به فولاد، سعی در ترمیم نقاط ضعف تیمش کرده و به تازگی دو بازیکن جدید را هم از استقلال به خدمت گرفته و قرار است در این دیدار از نفرات جدید هم استفاده شود.

جواد نکونام در نشست خبری این بازی گفت: باعث افتخار ماست که در سوپرجام بازی می‌کنیم. تنها تیمی در ایران هستیم که در چهار جام بازی می‌کنیم. باید در جام حذفی، لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و سوپرجام بازی کنیم و برای هر چهار جام زحمت کشیده‌ایم و تا آخر ادامه خواهیم داد.

منبع: الف

کلیدواژه: لیگ برتر جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است

به گزارش همشهری آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 847454 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)