Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تیم اقتصادی استان به‌دنبال تسهیل فرآیندها برای سرمایه گذاری است، افزود: در سه ماه گذشته ۶۳ کارخانه و هشت معدن راکد به چرخه‌ی فعالیت بازگشته اند و میزان صدور مجوزها برای واحدهای جدید ۳ برابر افزایش داشته است.

محمد کلامی در نشست با صادرکنندگان و فعالان برتر اقتصادی شهرستان بناب اظهار کرد: مجموعه‌ی مدیریتی آذربایجان شرقی پس از تامین امنیت، ارتقاء سرمایه‌گذاری و تولید را اصلی ترین رسالت خود در سطح استان می‌داند و در این زمینه تمامی تلاش خود را انجام می‌دهیم تا شاخص‌های تولید و سرمایه گذاری در استان ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکنون کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و لازمه‌ی عبور موفقیت آمیز از این شرایط اتحاد، همدلی و همکاری دولت و واحدهای تولیدی و مجموعه‌های اقتصادی است.

کلامی با بیان اینکه تیم اقتصادی استان به‌دنبال تسهیل فرآیندها برای سرمایه گذاری است، افزود: میزان صدور مجوزها برای واحدهای جدید سه برابر افزایش داشته است.

وی، همچنین با اشاره به هدف گذاری رشد هشت درصدی در استان گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه‌ی زیرساختی در سطح استان در حال انجام است که از جمله می‌توان به اعلام آمادگی بانک شهر برای سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی برای اتصال راه آهن خاوران به تبریز اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتقال آب ارس به تبریز و شهرهای پیرامون و تلاش برای احداث دو پست ۴۰۰ مگاواتی در سطح استان از دیگر برنامه‌های دولت در سطح استان است.

به گزارش ایسنا، همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، واحد تولیدی فلزی صنعت زرین نقش ترک آذربایجان با ظرفیت تولید ۵۰ الی ۳۰۰ تن در سال تولید انواع ظروف و مصنوعات تزئینی فلزی و ظروف روئی آشپزخانه و با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۶۰ نفر و مخزن آب ۱۰ هزار مترمکعبی سردار شهید محمد سبزی در شهرستان بناب به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این مخزن ظرفیت مخزن آب شهرستان بناب از ۲۱ هزار و ۶۰۰ مترمکعب به ۳۱ هزار و ۶۰۰ مترمکعب افزایش می یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آذربایجان شرقی اقتصادی استان سرمایه گذاری سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری، حجت الله رئیسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان سامان از کارخانه فرآورده های گوشتی شقایق سامان تولید کننده سوسیس و کالباس، واقع در شهرک صنعتی شهر سامان فاز یک به منظور بررسی مسائل و مشکلات در عرصه تولید و همچنین برآورد آرد مصرفی ماهانه کارخانه بازید نمودند.

وی افزود: ظرفیت تولیدی این واحد تولیدی ۳۵۰۰تن درسال و با اشتغال ۱۰نفر می‌باشد.

رئیسی خاطر نشان کرد: فرآورده های گوشتی شقایق سامان بعد از ۷ سال تعطیلی سال گذشته مجدد به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان در پایان گفت : توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی‌ از راهکارهای موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902961

دیگر خبرها

  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد