Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجبتی عابدینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سطح رقابت های لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه سابر خوب بود و تیم ها با شرایط مطلوبی در این رویداد حاضر بودند، اما باید تعداد تیم ها را افزایش داد تا شاهد رقابت های بیشتر و ارتقای سطح کیفی و کمی مسابقات هم باشیم چرا که برآورد تمام این فعالیت ها به سود جامعه شمشیربازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم مس سونگون از جمله تیم هایی بود که برای نخستین بار در لیگ برتر شمشیربازی به میدان آمد و با توجه به حمایت هایی که از این تیم صورت گرفت و سابریست های باتجربه ای که جذب کرد در نهایت بر سکوی نخست این مسابقات تکیه زد.

سرمربی مس سونگون گفت: در دیدار پایانی یک رقیب سرسخت و قدر داشتیم که برای رسیدن به عنوان قهرمانی پا به پای ما آمد و جنگید. دانشگاه آزاد تیم خوبی را آماده کرده بود و در طول مسابقات شاهد عملکرد مطلوب ورزشکاران آنها بودیم. در بازی آخر هم رقابت بسیار سخت بود اما در نهایت موفق شدیم ۴۵ بر ۴۳ به پیروزی رسیده و عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

عابدینی در واکنش به این سئوال که چه پاداشی برای قهرمانی تیم مس سونگون تدارک دیده شده، تاکید کرد: در این خصوص باید نشستی با مدیرعامل باشگاه داشته باشیم تا در این خصوص به جمع بندی برسیم. البته باید از حمایت های همه جانبه مدیریت مس سونگون تقدیر و تشکر کنم چرا که در این مدت هر آنچه لازم بود را در اختیار تیم گذاشت و از ابتدای حضورمان تا قهرمانی در کنار ما بود. بدون شک چنین حضور و حمایت هایی موجب رشد و ترقی ورزش می شود و امیدوارم در سال های آتی نیز شاهد حضور چنین حمایت هایی از ورزش شمشیربازی باشیم.

وی از تیم های کانون شمشیربازی اردبیل و شهدای شورمست به عنوان تیم های خوب دیگر این مسابقات یاد کرد و افزود: من عملکرد این دو تیم را هم خوب دیدم و امیدوارم با روندی که شمشیربازی در پیش گرفته بتوانیم آینده روشنی را برای این ورزش رقم بزنیم. انتظارات از این رشته و ورزشکاران بالا رفته و باید با فراهم کردن بسترهای مناسب به این مطالبه، پاسخ درستی بدهیم.

گفتنی است رقابت های دور برگشت شمشیربازی آقایان در اسلحه سابر در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد که در پایان تیم مس سونگون بدون شکست بر سکوی نخست این رقابت‌ها تکیه زد. در دیدار پایانی این مسابقات که روز دوشنبه برگزار شد دانشگاه آزاد و مس سونگون برای کسب مقام نخست به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مجتبی عابدینی موفق شدند ۴۵ بر  ۴۳ به پیروزی برسند.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی شمشیر بازی اسلحه سابر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی شمشیر بازی اسلحه سابر فدراسیون های ورزشی شمشیر بازی اسلحه سابر مس سونگون رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد

مرحله نهایی رقابت‌های راگبی جوانان کشور که انتخابی تیم ملی نیز بود، با شرکت ۵ تیم در شیراز برگزار شد که در پایان تیم فارس قهرمان شد و تیم‌های تهران و قم بر سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.

در نهایت نفرات برتر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

تیم ملی راگبی جوانان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه در مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| پایان کار سابریست‌ها با نهمی پاکدامن
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند