Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -سرپرست فرمانداری بجنورد  گفت  : این سویه جدید جوانان و کودکان را بیشتر درگیر می‌کند و از آنجایی که زیرساخت‌های بهداشتی برای کودکان در خراسان شمالی مناسب نیست، لازم است تا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان به عنوان مهمترین راهکار مورد توجه قرار گیرد.

 هم اکنون تمامی دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان بجنورد در آماده باش به سر می‌برند و در صورت قرمز شدن رنگ کرونایی این شهرستان با فراهم کردن زیرساخت ها، محدودیت‌های کرونایی هوشمند اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره مراحل اجرایی طرح هوشمند کرونا تحت عنوان سامانه امید گفت: دستگاه‌های اجرایی، حمل و نقل درون شهری، واحد‌ها و فعالیت‌های صنفی، حمل و نقل برون شهری و تردد خودرو‌های شهری، علمی و تحقیقاتی و آموزشی پنج مرحله اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه امید را تشکیل می‌دهند.

 زمانی افراد می‌توانند با ماشین شخصی تردد کنند که در صورت قرمز یا نارنجی بودن یک شهر، واکسیناسیون را انجام داده باشند و رصد خودرو‌ها از طریق پلاک آن‌ها انجام می‌شود.

 اگر شهری قرمز باشد و فردی قصد سفر به آن شهر را داشته باشد باید وارد سامانه الکترونیک پلیس راهور شود و با ثبت کد ملی و در صورت تزریق واکسن، اجازه سفر خواهد داشت در غیر این صورت جریمه خواهد شد.

 بازرسی از اصناف بیشترین دغدغه ما را تشکیل می‌دهد و بازدید‌های دوره‌ای و روزانه باید همچنان در سطح شهر انجام شود.

برگزاری مراسم ۲۲ بهمن منوط به تصمیمات ملی

برگزاری حضوری مراسم ۲۲ بهمن منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است و هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است.

مبنای تصمیم گیری در این پیک از کرونا بر حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این زمینه برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعمال محدودیت های کرونایی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال