Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:57:46 GMT

بازی‌های جنگنده تیم ما توقعات را بالا برد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۰۳۴۲

بازی‌های جنگنده تیم ما توقعات را بالا برد

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر والیبال، تیم راهیاب ملل مریوان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب تیم شهرداری گنبد شد تا شانس بسیار کمی برای صعود به مرحله پلی آف داشته باشد.

آرش صادقیانی سرمربی تیم راهیاب در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شکست تیمش مقابل شهرداری گنبد گفت: شانس ما برای حضور در مرحله پلی آف بسیار کمرنگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه اینکه شانسی نداشته باشیم اما کار بسیار سخت است. با توجه به اینکه ابتدای فصل هدفگذاری تیم راهیاب ملل حفظ سهمیه در سوپر لیگ بود ۷-۶ پیروزی را در برنامه داشتیم اما خوشبختانه توانستیم تا به امروز ۱۰ پیروزی کسب کنیم. از نظر هزینه و بازیکنان جزو تیم‌های پایین می‌باشیم.

سرمربی تیم راهیاب ملل مریوان ادامه داد: زمانی تیم دچار بیماری شد که بازی‌های حساسی در پیش داشتیم. تیم‌های آذرباتری و مس را دور رفت در خانه خودشان شکست داده بودیم و در دور برگشت در حالی که میزبانی بودیم تیم درگیر بیماری شد و تحت تأثیر آن قرار گرفتیم. بازیکنانمان کم تجربه هستند و در بحث استرس مقابل تیم‌های با تجربه نمی‌توانند خود را کنترل کنند.

وی تاکید کرد: نسبت به پیش بینی ۶ برد توانستیم ۱۰ برد کسب کنیم و دو بازی نیز باقی مانده است. خدا را شکر که توانستیم سهمیه سوپر لیگ را حفظ کنیم و سال آینده قطعاً از این تجارب استفاده بیشتری خواهیم کرد.

صادقیانی با اشاره به شکست تیم‌هایش قدرتمند لیگ اظهار داشت: بازی‌های خوب و جنگنده بازیکنانمان توقعات را از تیم راهیاب بالا برد و کسی توجه نکرد که بازیکنان جوان در برخی مواقع حساس تجربه لازم را ندارند. آنها نتوانستند از شرایط باخت، خود را بیرون بیاورند اما در حال حاضر این تجربه را کسب کرده اند اما بسیار گران برایمان تمام شد و نتوانستیم جزو ۸ تیم قرار بگیریم. برنامه ریزی خود را برای سال آینده ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم راهیاب ملل مریوان در رابطه با تأثیر ویروس کرونا بر بازی‌ها نیز تصریح کرد: در ابتدای فصل طبق نظرخواهی که از تیم‌ها داشتند همه تیم‌ها پذیرفتند که مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام شود. با توجه به اینکه زمان کافی نیز در اختیار نبود برنامه مسابقات به صورت فشرده ریخته شد و تیم‌ها تایمی برای استراحت نداشتند. به هر حال این اتفاق وجود داشت و نمی‌توان از آن فرار کرد. تیم ما نیز همیشه سعی داشت شرایط بهداشتی را رعایت کند اما به هر حال باز هم درگیر این بیماری شدیم. اما تیم‌هایی مانند سپاهان، سیرجان، پیکان، ورامین و … نیز درگیر شدند.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان در پایان گفت: در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستیم چرا که هدفمان حفظ سهمیه سوپرلیگ بود. امیدواریم که از تجربیات بدست آمده برای سال آینده به خوبی استفاده کنیم.

کد خبر 5418539 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: آرش صادقیانی راه یاب ملل مریوان تیم والیبال شهرداری گنبد فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان کاراته فوتسال تیم ملی فوتسال ایران سید رضا صالحی امیری تیم فوتبال هوادار تهران کشتی آزاد سوپر جام فوتبال ایران راهیاب ملل مریوان تیم راهیاب ملل سرمربی تیم بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.
مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچ وقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش  در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!