Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@07:52:30 GMT

چین؛ یک سال بدون فوتی کرونا!

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۰۴۸۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در چین در همان ماه های اولیه شیوع این ویروس بود. آخرین مورد مرگ کرونایی در چین در 28 ژانویه 2021 ثبت شده است و از آن روز تا کنون هیچ موردی از فوتی ناشی از این ویروس در سرزمین اصلی چین گزارش نشده است. مجموع کل فوتیها در چین 4636 نفر است و بعد از فلسطین با 4883 مورد در جایگاه هشتاد و ششم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان شیوع سویه اومیکرون در کشورهای جهان، روز شنبه 8362 مورد فوتی و روز چهارشنبه نیز 12450 مورد فوتی در جهان ثبت شده است که بیشترین میزان از ماه مه سال گذشته است. 

درحالیکه بیشترین تعداد مبتلایان در دوره اوج سویه دلتا حدود 904 هزار مورد بود، شمار مبتلایان در دوره شیوع اومیکرون در 20 ژانویه گذشته 3 میلیون 700 هزار مورد بود و روز شنبه گذشته بیش از 2 میلیون دویست هزار مورد مبتلا در سطح جهان ثبت شده است که بیشترین آن مربوط به ایالات متحده است. 

روز یک شنبه در کل چین تنها 43 مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است.

کارشناسان سیاست «تحمل صفر» دولت پکن در برابر کرونا، قرنطینه شهرهای بزرگ، آزمایشهای گسترده و واکسیناسیون را از عوامل اصلی موفقیت چین در مبارزه با کرونا می‌دانند.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ایران خودرو قیمت محصولات خود را افزایش داد + جزییات ویروس کرونا کرونا کرونا پلاس کرونا باز هم در اوج کرونا اومیکرون بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط ویروس کرونا به مغز و قلب سرایت می کند قربانیان کرونا در هند از مرز نیم میلیون نفر عبور کرد ۷شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز هستند اومیکرون وضعیت کیش را قرمز کرد اومیکرون از کجا آمده است؟ رکورد بالاترین آمار ابتلا به کرونا در ترکیه شکسته شد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها رشد مصنوعی شاخص به بن بست رسید؟ چین؛ یک سال بدون فوتی کرونا! هزینه سفر به شهر چشمه های آب گرم چند؟ (جدول) علاقه السیسی برای مشارکت با چین قیمت لوکس ترین یخچال سامسونگ (جدول) هژمونی چین و روسیه جایگزین آمریکا می شود؟ برنامه گوگل برای صعود ابری صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۱۸) ارزان ترین پراید صفر چند؟ رژیم غذایی مناسب برای کاهش فشار خون راه های درمان دردهای عصبی چگونه در تلگرام استیکر ویدیویی بسازیم؟ چگونه پست های پیشنهادی در اینستاگرام را حذف کنیم؟ کشف موجود فرازمینی در مریخ + عکس شیوع اومیکرون در بین کادر درمان چگونه مبالغ قبوض برق را کاهش دهیم؟ اولین ماموریت خصوصی فضایی به زهره سال آینده انجام می شود ساخت باورنکردنی بوگاتی شیرون با خاک رس! + فیلم تاکسی هوایی بوئینگ راه اندازی می شود + فیلم رکورد ابتلا به کرونا در هنگ کنگ شکسته شد پیروزی قاطع لورکوزن برابر دورتموند درمان های خانگی زانو درد اتهام سازمان ملل متحد به کره شمالی در خصوص سرقت رمزارزها تحول عجیب در دندان پزشکی؟ روش های بازیابی عکس های پاک شده اینستاگرام + عکس اینشتین در ۵ سالگی + عکس مبتلایان تا روز دهم عفونی هستند ارز ترجیحی در چارچوب مصوبات تامین می‌شود وام بدون ضامن، یک وام جدید است؟ قیمت تخم مرغ (جدول) سومین نشست رسیدگی به ترور شهید سلیمانی سه‌ شنبه برگزار می‌ شود امسال ۴۸.۶میلیارد دلار تامین ارز انجام شد ماجرای بسته شدن پنجره پرسپولیس چیست ذوب شدن ۴۷۰۰ گیگاتن یخ در گرینلند طی ۱۸سال آشپزی در فضا + فیلم هر ایرانی امسال چقدر صدقه داد؟ ماشین لباسشویی اسنوا چند شد؟ + قیمت افزایش حقوق جدید برای کارکنان وزارت نیرو فولاد هرمزگان در مسیر توسعه دولت خواستار تغییر فوری قانون بکارگیری سلاح شد وزیر امور خارجه فنلاند فردا به تهران می‌رسد توسعه آهن و فولاد گل گهر واحد نمونه سال ۹۹ انتخاب شد ۷ خوراکی که نباید قبل خواب مصرف شوند تلویزیون های پرفروش را چند بخریم؟ (جدول) ۲۶ ماه زندان به دلیل کلاهبرداری از شرکت اپل کدام درمان‌ های خانگی موجب مسمومیت می‌ شوند؟ واکنش دادستان کل کشور به مطالبه اصلاح قانون به کارگیری اسلحه دردناکترین سندرم که ماهیچه‌ ها را درگیر می‌ کند ورود سامانه بارشی از پنجشنبه رهبر معظم انقلاب دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا کرونا پلاس کرونا باز هم در اوج کرونا اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی