Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ۲ تن از پیشکسوتان به نمایندگی از جامعه کشتی با مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان و سید احمد هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره‌کل دیدار کردند و حمایت آنها را برای تغییر رییس هیات کشتی خواستار شدند.

چند روز گذشته اعضای هیات کشتی استان یزد  در نامه‌ای به اداره‌کل ورزش و جوانان یزد به دلیل انتقاد به نحوه مدیریت رییس این هیات، استعفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه اعضای این هیات به مدیرکل ورزش و جوانان یزد آمده است: نحوه مدیریت مجتبی صدقی بر کشتی استان منجر به بروز مشکل عدیده‌ ای شد و شرایط را برای فعالیت دشوار و غیرممکن کرده است. 

به گفته آنها به رغم اینکه مدت‌هاست صاحبان کشتی همچون بیشتر پیشکسوتان، مربیان، داوران و ورزشکاران این رشته زنگ خطر کشتی یزد را فریاد می‌زنند ولی صدایشان به جایی نمی‌رسد و  حتی با همت اموربازرسی آن اداره، جلسه‌ای در این رابطه با حضور مسئولان بازرسی تشکیل شد ولی هیچ یک از منتقدان از صحبت‌های صدقی مجاب نشدند.

رییس هیات کشتی استان یزد در واکنش به این نامه با اعلام پذیرش استعفای همه این افراد از آنان خواست تا معرفی نفرهای جایگزین از هرگونه فعالیتی خودداری کنند و مسئولیت افراد مستعفی را تا اطلاع ثانوی برعهده محمدهادی رفوگر قرار داد.

همچنین ۱۳ بهمن‌ماه جاری رییس هیات کشتی استان یزد به ایرنا گفته بود که  هفت نفر از ۳۱ عضو این مجموعه به صورت مکتوب استعفای خود را اعلام کردند که درخواست آنها پذیرفته شد.

مجتبی صدقی با بیان اینکه طبق مقررات، فعالیت این هیات با قوت ادامه دارد و اعضای جدید به زودی انتخاب و خللی در برنامه‌ها ایجاد نمی شود، افزود: وجود سلایق مختلف در هر مجموعه فرهنگی و ورزشی امری طبیعی است و درِ هیات کشتی همانند گذشته بر روی علاقه‌مندان و خادمان این رشته ورزشی باز است و برای توسعه کشتی یزد باید همه نخبگان، پیشکسوتان و صاحب‌نظران این رشته همکاری کنند.

این فعال ورزشی اظهارکرد: در خصوص استعفای برخی از اعضا تاکنون چند جلسه در اداره‌کل ورزش و جوانان یزد با مسئولان امر برگزار و موضوع رصد و تصمیم نهایی در این مورد صورت می‌گیرد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد و هیات کشتی در ۱۱ شهرستان استان فعال است.     

برچسب‌ها استعفا یزد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استعفا یزد وزارت ورزش و جوانان استعفا یزد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی ورزش و جوانان کشتی استان هیات کشتی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم تجلیل از قهرمانان هفته آینده با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود، افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش اهدا می‌شود.

وی همچنین اظهارداشت: وزارت ورزش حتماً به رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، کمک می‌کند. وزارت ورزش حتماً کمک می‌کند نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و... رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: هر باشگاهی برای تغییر نام، باید مسیر قانونی خود را طی کند. استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند و متولی خاص خودشان را دارند.

هاشمی تأکید کرد: هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن طی کند؛ کمیسیونی تحت عنوان ماده ۵ باشگاه‌ها را داریم.

وی با تأکید بر اینکه حق پخش گره ورزش کشور است که باید باز شود، ادامه داد: حق پخش فقط متعلق به دو تا باشگاه نیست و متعلق به همه ورزش است.

وزیر ورزش گفت: در برنامه هفتم توسعه حق پخش دیده شده و به آیین نامه‌ای موکول شده که با کمک وزارت ورزش و سازمان صدا و سیما  تنظیم شده و به تصویب هیات دولت می‌رسد.

هاشمی همچنین گفت: حق پخش حق ورزش است باید به ورزش داده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی