Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@09:01:23 GMT

مردم صاحبان اصلی سواحل خارگ هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۰۵۴۶

رئیس دادگاه عمومی بخش خارگ گفت:مکاتباتی با دستگاه‌های متولی مربوطه صورت گرفته و منتظر مشخص شدن نقاطی هستیم که در سواحل خارگ توسط ادارات و نهاد‌های دولتی تصرف شده است.

خبرگزاری میزان - در جلسه‌ای که با حضور رئیس دادگاه عمومی بخش خارگ و تعدادی از اهالی رسانه و فعالان اجتماعی برگزار شد، آیین نامه اجرایی ماده‌ی ٦٣ برنامه چهارم توسعه مبنی بر آزاد سازی سواحل تا شصت متری حریم دریا با محوریت تضمین حق بهره برداری عمومی به بحث گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم صاحبان اصلی سواحل هستند

رئیس دادگاه عمومی بخش خارگ ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: دستگاه قضایی همواره همراه مردم بوده و هست و برای بحث آزادسازی سواحل نیز، همانگونه که دادستان مرکز استان بوشهر درپی تاکیدات رئیس قوه قضاییه و دستور ابلاغی از ناحیه رئیس جمهور در راستای آزادسازی سواحل نیز بیان داشتند مکاتباتی با دستگاه‌های متولی مربوطه صورت گرفته و منتظر مشخص شدن نقاطی هستیم که در سواحل خارگ توسط ادارات و نهاد‌های دولتی تصرف شده است تا طی مدت زمان در نظرگرفته شده در صورت عدم رهاسازی، دستگاه قضایی پس از بررسی دقیق به موضوع ورود پیدا کند.

حاجب فرد افزود: در این مورد بصورت مجدانه پیگیر حقوق مردم هستیم چراکه مردم صاحبان اصلی سواحل هستند.

پیشگیری از جرائم ارجحیت دستگاه قضاست

رئیس دادگاه عمومی بخش خارگ در رابطه با نیاز مردم به استفاده از ظرفیت‌های رفاهی ورزشی سواحل بخصوص برای قشر بانوان و کودکان گفت: اولویت دستگاه قضا در حیطه‌ی جرم شناسی، پیشگیری از وقوع جرم است و به هر میزان که امکانات رفاهی بیشتر باشد امکان و زمینه‌ی وقوع جرم کمتر است، پس بطور قطع پیگیر این موضوع هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب

ایسنا/بوشهر رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر گفت: صاحبان صنایع استان جهت جذب دانشجویان بورسیه می‌توانند از طریق سامانه سیب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کنند.

محمدرضا صادقی افزود: صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در کلیه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب به آدرس https://sib.saorg.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

صادقی عنوان کرد : طبق این فراخوان کلیه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در کلیه مقاطع می‌توانند تا 30 اردیبهشت ماه 1403 نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، وی بیان کرد: کلیه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه 1403 درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند