Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز دوشنبه در آیین افتتاح  نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر افزود: استان بوشهر سابقه درخشانی در مبارزه با استکبار در دوران‌های مختلف از رئیسعلی دلواری‌ها در مبارزه با پرتغالی‌ها و انگلیسی‌ها گرفته تا دلاور مردانی همچون شهید مهدوی‌ها در جنگ رودررو با آمریکایی‌ها دارد و باید آنها مستندسازی شود تا ماندگار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: مستندسازی یکی از ضرورت‌ها برای حفظ و انتقال سابقه فرهنگی و اجتماعی و تاریخ پرافتخار کشور بویژه مبارزه با استکبار جهانی است.

فرماندارگناوه با بیان اینکه نوشتن کتاب سند بسیار خوبی برای آیندگان است،گفت: تقویت فرهنگی و معنوی جامعه باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه کتاب‌هایی بر اساس اسلام، دین و قرآن و ولایت همراه و متناسب با ذائقه جوانان بیشتر تهیه و در دسترس مردم قرار گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه قرآن کریم به صورت جامع، برنامه‌های فردی و اجتماعی را در همه زمینه‌ها از جمله اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی در خود جای داده و سبک زندگی اصیل و مسیر سعادت را ترسیم کرده است باید از این کتاب الهی الگو و استفاده بهینه کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی برای کشور به همراه داشته است و باید آنها را  به جامعه بویژه در دهه مبارک فجر معرفی کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه گفت: این نمایشگاه به همت این اداره با همکاری موسسه هیراد نور و انتشارات شیرمحمدی با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی به مناسبت دهه مبارک فجر در نگارخانه زنده یاد افتخاری برپا شده است.

علیرضا سبحانی افزود: حدود ۷۵۰ عنوان شامل هشت هزار جلد کتاب در این نمایشگاه ارائه و با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد به فروش می‌رسد.

وی اظهارداشت: کتاب‌های نمایشگاه با موضوع های مختلف علوم دینی، قرآن، روان‌شناسی، کودک و نوجوان، تاریخ و ادبیات و رمان است و تلاش شده تا محصولات با کیفیت ارایه شود.

مدیر موسسه هیراد نور گفت: این موسسه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی فعالیت خود را از سال ۹۱ با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی آغاز  و  برنامه‌های متعددی در این زمینه تاکنون برگزار کرده است.

مینا شهابی افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی نیز در فعالیت‌های این موسسه قرار گرفته است که همکاری در برگزاری نمایشگاه کتاب دهه فجر در همین راستا است.

برچسب‌ها بوشهر انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه کتاب گناوه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه کتاب بوشهر انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه کتاب گناوه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس

دریافت 49 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دهم اردیبهشت ماه یادآور بازگشت جزایر خلیج‌فارس به ویژه جزیره سرخ‌گون هرمز به دامان میهن است؛ روزی که سربازان ایرانی به فرماندهی امامقلی‌خان حاکم ایالت فارس موفق شدند با شکست پرتغالی‌ها آن‌ها را از خلیج‌فارس اخراج کنند.

کد خبر 6090421

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر