Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@02:49:34 GMT

انبار احتکار برنج در آمل کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۰۷۱۳

انبار احتکار برنج در آمل کشف شد

گروه استان‌ها ـ فرمانده حوزه بسیج اصناف آمل از کشف ۴ هزار کیلو برنج احتکار شده در این شهرستان در اجرای طرح شهید امانی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری از تسنیم از آمل، رضا عباسی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مصوبات قرارگاه طرح شهید امانی در این شهرستان بیان کرد: در اجرای این طرح حدود 2 هزار تن برنج تنظیم بازاری، برنج جی تی سی، برنج هندی جهت شکستن قیمت برنج و نوسان قیمت وارد این استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه نظارت دقیق در کالاهای اساسی چون برنج توسط بسیج اصناف وجود دارد،  عنوان کرد: به دلیل بودن مشکلات اداری اتحادیه خواربار، مطابق با مصوبه تنظیم بازار استان این برنج ها به فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای تحویل داده شده است.

عباسی افزود: با قیمت مصوب 18500 تومان به ازای هر کیسه برنج 10 کیلویی با برند جی تی سی و بازرگانی دولتی باید به دست مصرف‌کننده برسد.

فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه آمل از کشف  تقریبا 4 هزار کیلو برنج احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: بعضی از فروشندگان عمده اتحادیه خواربار، برنج را احتکار و به قیمت 31 هزار تومان به فروشگاه‌ها می‌فروشند.

ویی تصریح کرد: در چند روز گذشته تعداد یکصد کیسه برنج تنظیم بازار در یکی از فروشگاه‌های متخلف کشف و ضبط شد و پرونده به تعزیرات تحویل داده شد.

برنامه‌ریزی برای خودکفایی در تولید برنج/ وزیر جهادکشاورزی: در تولید نهاده‌‌های دامی به خودکفایی 50 درصدی می‌رسیمآغاز عرضه اینترنتی برنج ایرانی با قیمت 32 تا 42 هزار تومان از امروزعرضه هوشمند برنج و سیب زمینی با قیمت مصوب/ سوء مدیریت دولت قبل بازار برنج را به دست دلال‌ها انداختعباسی با تاکید بر اینکه هر گونه احتکار و خلل در تنظیم بازار را جرم است، اظهار داشت: با گزارش مردمی به بسیج اصناف و طی بازدیدها از سوی نماینده تعزیرات، جهاد کشاورزی و بازرسان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان بهداشت و درمان، بازرسان طرح شهید امانی 275 کیسه احتکار شده کشف و ضبط شده که پرونده تحویل تعزیرات داده شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنظیم بازار بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی از انبار یک نانوایی متخلف، ۴ تن و ۸۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع و احتکار شده کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی پلیس استان یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی اظهار کرد: مأموران پلیس اماکن استان یزد با اطلاع از اینکه فردی آرد یارانه‌ای را دریافت و به قیمت آزاد به فروش می‌رساند بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مورد نظر ضمن هماهنگی قضائی و با حضور نماینده سازمان جهاد کشاورزی و مرکز بهداشت وارد عمل شده و به بازرسی از انبار نانوایی در یکی از محلات شهر یزد پرداختند.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی انجام شده ۴ تن و ۸۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع و احتکار شده کشف و در این خصوص یک متهم به مراجع قانونی معرفی شد.

موسوی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف همانند احتکار، قاچاق و… مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

کد خبر 749889

دیگر خبرها

  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال