Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:46:33 GMT

شبکه فروش مهم‌ترین بخش هر کسب‌وکار

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۰۸۵۳

شبکه فروش مهم‌ترین بخش هر کسب‌وکار

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور که در پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر شرکت بیمه کوثر سخن می‌گفت ضمن تبریک به مناسبت آغاز ایام پیروزی انقلاب اسلامی و مرور خاطرات آن روزها گفت: در فضای اقتصاد امروز شبکه فروش که حلقه ارتباطی هر کسب‌وکاری با مخاطب و مشتری است اهمیت ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازاری که پر است از محصولات و خدمات مشابه، فروشندگان و بازاریابان باید با شناخت مناسب از مشتری و نیازش و نیز همراهی و همدلی با او، ضمن فروش محصول یا خدمت خود رضایت او را نیز جلب کنند.

مدیرعامل ساتا توجه ویژه به واحد فروش را یک اصل مشترک در بین همه شرکت‌های موفق دنیا دانست و تصریح کرد: شرکت بیمه کوثر نیز همسو با همین اصل، همواره پشتیبانی از شبکه فروش و حل مشکلات آنان و کمک به بهبود مهارت‌های‌شان را در دستور کار قرار داده است و من خوشحالم که امروز در مراسم تجلیل از نمایندگان برتر بیمه کوثر قرار دارم.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های بیمه در برابر سرمایه‌های بیمه‌گذاران مسئولند، گفت: نمایندگان، کارکنان، مدیران و همه فعالان بیمه کوثر نیز باید بدانند علاوه بر احترام به اعتماد مشتریان خود، وظیفه دارند حفاظت و صیانت از دارایی مردم عزیزی که از ابتدای پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه دست از آئین و سرزمین خود بر نداشتند و با همه سختی‌ها ساختند و جانفشانی کردند را یک هدف همیشگی قرار دهند. جای تقدیر است که من این انگیزه را در خانواده ارزشی و متعهد بیمه کوثر

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5418788

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار بیمه کسب و کار لوازم خانگی بانک پارسیان گردشگری خرید آنلاین طراحی سایت گروه خودروسازی سایپا بورس آتش نشانان بهداشت دهان و دندان سایپا تصفیه آب فضای کسب و کار ساختمان سازی بیمه کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ‌زاد، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان کسب‌وکار علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.‌

براساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود.

هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است. بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

کد خبر 6093654

دیگر خبرها

  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • چه جوری یک هفته‌ای پروانه کسب‌وکار بگیریم؟
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت