Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:50:29 GMT

بهره‌برداری از ۲۸ طرح در شهرستان لردگان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۰۹۲۰

بهره‌برداری از ۲۸ طرح در شهرستان لردگان آغاز شد

فرماندار لردگان روز دوشنبه در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های این شهرستان که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: برای این طرح‌ها ۸۲۸ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال هزینه شده است که از این مبلغ ۱۲۰ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، ۷۰ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال از بودجه استانی، ۲۳۳ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال از اعتبارات داخلی، ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و ۳۹۲ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال از محل آورده متقاضیان تامین و هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا بابامیر تاکید کرد:با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها با ۶ کاربری مسکونی، صنعتی، بهداشت و درمان، دامپروری، زیرساخت و آموزشی زمینه اشتغال مستقیم ۲۵ نفر فراهم شد.

بابامیر تصریح کرد: اجرای طرح هادی، مسکن‌های مددجویی، ترمیم و آسفالت معابر، کارگاه فرش دستباف، ساخت مدرسه، مرکز جامع خدمات سلامت، سی. تی. اسکن بیمارستان شهدا، اجرای طرحهای شهری، طرحهای دامپروری، تولید مواد شوینده، بهینه‌سازی شبکه‌های برق و ایجاد سایت جدید، افزایش تکنولوژی و بهینه‌سازی تلفن همراه از مهم‌ترین طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده شهرستان لردگان به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: همچنین عملیات اجرایی هفت طرح با سه کاربری آموزشی، زیرساخت و مسکونی در شهرستان لردگان آغاز شد که برای اجرای این طرح‌ها ۱۴۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و در دوران اجرا و ساخت این طرح‌ها در شهرستان لردگان زمینه اشتغال ۳۰ نفر فراهم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، به‌مناسبت دهه فجر امسال ۱۹۱ طرح با ۹۶۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان اعتبار از محل بودجه‌های دولتی ملی، استانی و داخلی، آورده بخش خصوصی، تسهیلات بانکی و منابع دیگر و اشتغال‌زایی برای ۶۶۲ نفر در زمینه‌های گردشگری، آموزشی، صنعتی، دامپروری، زیرساخت، مسکونی، کشاورزی، فضای اداری، ورزشی، بهداشتی و درمانی، خدماتی و تجهیزات در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری شد.

همزمان با دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۶۴ طرح جدید با یک‌هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۱۶۹ میلیون تومان اعتبار و پیش‌بینی اشتغال‌زایی سه هزار و ۴۷ نفر در زمینه‌های آموزشی، زیرساخت، فرهنگی، مذهبی، بهداشتی و درمانی، کشاورزی و مسکونی آغاز می‌شود.

لردگان در ۱۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها لردگان توسعه ایران توسعه اقتصادی چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی توسعه روستایی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لردگان توسعه ایران توسعه اقتصادی لردگان توسعه ایران توسعه اقتصادی چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی توسعه روستایی دهه فجر شهرستان لردگان میلیون ریال بهره برداری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد