Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری اریا- با حضور یوسف پور فرماندار شهرستان قائم شهر، علا الدینی معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی مازندران، یزدانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان، اعضای شورای شهر و دیگر مسوولین شهرستان از 2 طرح مسکن خانواده دو فرد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی یک طرح بصورت نمادین افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران در شهرستان قائم شهر؛ اسرافیل یزدانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان در مراسم افتتاحیه  پروژه مسکن خانواده دو فرد دارای معلولیت در دهه مبارک فجر ، گفت: همزمان با این ایام مبارک 2 واحد مسکونی به 2 خانواده دارای دو  فرد دارای معلولیت  تحویل گردید که برای هر خانواده مبلغ 140 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض ازسوی بهزیستی جهت خرید مسکن پرداخت شد.       
وی افزود : تاکنون 47 خانواده دارای دو  فرد دارای معلولیت و بیشتر  در شهرستان قائم شهر دارای مسکن شدند و در سال جاری به 62 خانواده دارای یک فرد دارای معلولیت و زن سرپرست خانوار جهت ساخت و خرید مسکن جمعا مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت شد که تا پایان سال، مسکن تحویل این افراد  می گردد.  
وی افزود: 3 واحد مسکونی برای خانواده دارای دو فرد دارای معلولیت از طریق تفاهم نامه ای که قرارگاه خاتم الانبیاء با بهزیستی کشور منعقد نموده است بصورت کاملا رایگان با متراژ 60 متر مربع ساخته شد و در اختیار این سه خانواده قرار گرفت

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دو واحد مسکن مددجویی بهزیستی قائم شهر افتتاح فرد دارای معلولیت شهرستان قائم شهر خانواده دارای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور