Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - چند روز قبل ماموران گشت نامحسوس در بولوار خیام مشهد، زنی را دیدند که کودکی را در آغوش گرفته و ملتمسانه از رانندگان می‌خواهد به او کمک کنند، اما آن چه ظن نیرو‌های انتظامی را برانگیخت این بود که در کنار زن جوان، مردی نیز حرکت می‌کرد و درون خودرو‌ها را می‌پایید.

در این هنگام بود که ماموران به سمت مرد جوان رفتند، ولی او با مشاهده نیرو‌های انتظامی روی موتورسیکلتی پرید که در حاشیه خیابان پارک بود و به همراه زن جوان از محل گریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل ماموران کلانتری شفا با دستور سرگرد علی امارلو (رئیس کلانتری) به تعقیب زن و مرد موتورسوار پرداختند و با استعلام از مرکز فرماندهی پلیس متوجه شدند که موتورسیکلت نیز سابقه سرقت دارد.

این گونه بود که ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی هوایی کردند، اما برای حفظ جان کودک و مادرش شلیک مستقیم را در دستور کار قرار ندادند. بالاخره پس از طی مسافتی موتورسوار در محاصره پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. با انتقال متهمان به دایره تجسس کلانتری مشخص شد که آن‌ها زوج جوانی هستند که از یک عروسک پارچه‌ای برای تحریک احساسات مردم استفاده می‌کنند اگرچه چند صدهزار تومان وجه نقد از این زوج کشف شد، اما بررسی‌های تخصصی نشان داد آن‌ها با این شیوه به خودرو‌ها دستبرد می‌زنند. زن جوان در کنار خودرو‌ها حواس رانندگان را پرت می‌کرد و همسر او نیز از سوی دیگر خودرو کیف یا گوشی تلفن را می‌ربود و با موتورسیکلت می‌گریخت.

آن‌ها همچنین اعتراف کردند که گاهی نیز زن با همان عروسک پارچه‌ای شبیه کودک، کنار خودرو‌های پارک شده در کوچه و خیابان می‌ایستاد تا همسرش به محتویات درون خودرو‌ها یا قطعات آن‌ها دستبرد بزند.

شایان ذکر است مرد جوان که به حدود ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده بود با دستور قضایی راهی زندان شد.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث سرقت خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت از منازل در پوشش خانواده

 

به گزارش تابناک از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه "هادی نوروزی" در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت ها موفق شدند  4 سارق حرفه ای را که اقدام به سرقت از منازل در پوشش خانواده می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: طی این عملیات 2 نفر آقا و 2 نفر خانم دستگیر شدند  که در بازجویی های اولیه به 18 فقره سرقت از منازل سطح شهرستان  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به استمرار طرح های پیشگیرانه پلیس به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و منازل خود را به تجهیزات حفاظتی و بازدارنده مجهز کنند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت خواهر و برادری در تهران
  • سرقت ۳ میلیاردی یک زن از مغازه همسایه
  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...