Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محمدشریف زارعی شامگاه یکشنبه در جلسه ویژه بررسی وضعیت مربوط به احداث کارخانه سرب در کاشان اظهار داشت: از هفته گذشته و بلافاصله بعد از شروع به کار در فرمانداری کاشان پیام‌های زیادی چه در فضای مجازی و ملاقات‌های حضوری و یا تماس‌های تلفنی برای توقف احداث کارخانه سرب از طرف شهروندان کاشانی گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مدت و با توجه به حساسیت‌های موجود بررسی‌های لازم در حال انجام بود، ابراز داشت: سلامتی مردم و تأمین منافع همشهریان کاشانی بیش از هر موضوع دیگری برای ما اهمیت دارد و از این رو این موضوع را با حساسیت دنبال کردیم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه در این مدت نظر کارشناسان اخذ و جوانب این موضوع مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: با دلیل و برهان ثابت شد که تاکنون هیچ مجوزی از طرف دستگاه‌های مربوطه برای احداث کارخانه سرب در کاشان برای شرکت متقاضی صادر نشده است.

وی تاکید کرد: با توجه به مخالفت‌های انجام شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی، اداره صمت و اداره حفاظت محیط زیست و همچنین شورای شهر کاشان مقرر شد این شرکت از هرگونه اقدام و فعالیت برای احداث کارخانه سرب در کاشان پرهیز کند.

بنا بر این گزارش پس از زمزمه‌هایی از احداث کارخانه سرب در کاشان این موضوع با واکنش‌های جدی از طرف مردم، مسئولین و فعالین زیست محیطی کاشان مواجه شد به طوری که در یک نمونه کارزاری در فضای مجازی به منظور مخالفت با احداث این کارخانه توسط جمعی از فعالین رسانه‌ای کاشان تشکیل و طی ۴۸ ساعت حدود ۲۲ هزار نفر برای مخالفت با احداث این کارخانه در کاشان این کارزار را امضا کردند.

کد خبر 5418742

منبع: مهر

کلیدواژه: آلودگی هوا فرمانداری کاشان حفظ محیط زیست دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان جشنواره فیلم فجر شیوع کرونا عکس استانها بارش برف تبریز افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ ویدئویی از این حرکت عجیب و خطرناک در تونل ببینید.

کد خبر 847451 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم خودرو تونل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند