Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@03:00:51 GMT

بخش میانکوه اردل راه‌های ارتباطی مناسب ندارد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۱۲۲۵

بخش میانکوه اردل راه‌های ارتباطی مناسب ندارد

رئیس شورای اسلامی بخش میانکوه اردل گفت: نبود راه‌های ارتباطی مناسب، همیشه دغدغه منطقه میانکوه و شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرج‌اله نادعلی‌پور امروز _ دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه_ در جلسه بررسی مشکلات راه‌های روستایی بخش میانکوه اردل، اظهار کرد: خدمات زیربنایی مانند راه‌های ارتباطی از مهمترین عوامل توسعه‌ای جوامع مختلف محسوب می‌شود و این مساله در جامعه بشری امروز نیز همواره مورد توجه دولتمردان است تا جایی که از جاده همیشه به عنوان رکن مهم توسعه یاد می‌شود و کلیه مسائل عمرانی و معیشتی منطقه مربوط به راه‌ها و جاده‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جاده سه راهی سرخون به رفن، افزود: نبود راه‌های روستایی مناسب، همیشه دغدغه منطقه میانکوه و شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری بوده است، روستاهایی که بعضاً به دلیل نبود راه در بن‌بست قرار گرفته و خدمات‌رسانی به اهالی آنها با مشکلات بی‌شماری همراه است.

رئیس شورای اسلامی بخش میانکوه اردل ادامه داد: همین موضوع اهالی این مناطق را محروم‌تر هم کرده است همچنین دو طرف جاده‌ها به صورت پرتگاه است و جان مردم منطقه را تهدید می‌کند.

وی با اشاره به جاده میانکوه تا دوپلان و جاده دسترسی کارون چهار، خاطر نشان کرد: این مسیرهای صعب العبور که به سبک قدیمی ۲۰ سال پیش ساخته شده، تنها با وسایل نقلیه خاص قابل تردد است.

نادعلی‌پور تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که روستاهای بخش میانکوه با آن مواجه هستند، فرایند خروج جمعیت جوان از روستاها است به گونه‌ای که حتی برای حمل تابوت در مراسم‌های ترحیم، هیچ جوانی در روستا نیست.

وی مشکل جاده روستای کنمی، جاده مور و تل تاگ، جاده چالی کمر به ملک شیر، جاده سرمازه کاهیدان، جاده سه راهی شلیل به دورک و گوزلک، جاده لندی، جاده ورودی به روستاهای شلیل علیا و روستاهای علی آباد از سمت جاده خوزستان و تکمیل سه راهی رفن را از عمده مشکلات این بخش برشمرد و افزود: جاده میانکوه علائم راهنمایی و رانندگی نیز ندارد.

کد خبر 553922

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پارلمان شهری چهارمحال و بختیاری حوادث جاده ای روستاها رعایت نکات ایمنی مردم چراغ راهنمایی و رانندگی شهر مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بخش میانکوه اردل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از جاده‌ها و خانه‌ها و خودروها در مسیر خود خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: جاری شدن سیلاب در شهر مدینه عربستان

این در حالی است که اخیراً عربستان سعودی شاهد باران‌های سیل‌آسا بود به‌طوری که تعدادی از خیابان‌ها و جاده‌های اصلی آن مسدود شد و خودروهای بی‌شماری در سیلاب‌های شدید و بی‌سابقه آسیب دید که این موضوع خشم مردم عربستان را از عملکرد ضعیف مقامات سعودی برانگیخت.

عربستان سعودی هر از چند گاهی شاهد حوادث مشابهی است که گاهی منجر به تلفات جانی و خسارات مالی سنگین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229167 برچسب‌ها سیل

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • قلعه حسن صباح هنوز هم دست نیافتنی است
  • وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند