Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: بازی با قطر و بحرین، نبرد نابرابری بود، با همه اینها همه بازیکنان جنگیدند ولی آنچه می‌خواستیم نشد و شرمنده مردم شدیم. - اخبار ورزشی -

احسان ابویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص مسابقات هندبال قهرمانی آسیا گفت: سطح این مسابقات مانند دوره‌های گذشته بالا بود و همه تیم‌ها  با آمادگی کامل و برای کسب سهمیه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما حریف دست و پا بسته ای نبود. از همان اردوی اول که با حضور مانوئل فرناندز آغاز کردیم هدف خود را کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان قرار دادیم که خداراشکر همه برنامه ریزی‌های فدراسیون و کادر فنی در اردوها و بازی‌های تدارکاتی نتیجه داد و جهانی شدیم.

وی در ادامه افزود: اردوهای تدارکاتی و تورنمنت اسپانیا و قطر کمک کرد تا در آسیا راحت‌تر بازی کنیم و بچه‌ها بدون استرس بازی کنند. شروع خوبی در مسابقات داشتیم و دو بازی مهم برای رسیدن به جمع 4 تیم  پایانی یعنی بازی با عراق و کویت را داشتیم که نقش مانوئل در شکست این دو تیم پررنگ بود. وی در دقایق پایانی تعویض‌های خوبی انجام داد. بچه‌ها از دل و جان تلاش کردند و به معنای واقعی کلمه برای هم جان دادند و مثل برادر کنار هم جنگیدند.

ملی‌پوش هندبال کشورمان تاکید کرد: خداراشکر سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کردیم. جزو  4 تیم برتر آسیا قرار گرفتن افتخار کوچکی نیست و کار بزرگی است. تیم‌های بزرگی مثل قطر، بحرین، عربستان، کویت، ژاپن و کره‌جنوبی سرمایه گذاری خوبی روی هندبال انجام دادند  تا سطح خود را بالا ببرند. در این چندسالی که ایران در مسابقات جهانی غیبت داشت رقبای ما در این مسابقات حاضر بودند و به سطح بالایی رسیدند. بازی با قطر و بحرین، نبرد نابرابری بود با همه اینها همه بازیکنان جنگیدند ولی آنچه می‌خواستیم نشد و شرمنده مردم شدیم.

ابویی در خصوص شکست برابر عربستان در بازی‌رده‌بندی گفت: ما در تورنمنت قطر و همچنین در دور اول مسابقات عربستان را شکست دادیم ولی شرایط بازی رده‌بندن حساسیت‌ها را بالا می‌برد. در این بازی  دنبال پیروزی و کسب مدال بودیم چرا که جایگاه خوبی را نصیب هندبال می‌کرد ولی هر چه زدیم به درد بسته خورد. به هر حال ورزش است و هزار اتفاق. در دیدار رده بندی روز، روز ما نبود. عربستانی‌ها هم از میزبانی به بهترین نحو استفاده کردند وسوم شدند.

وی افزود: فدراسیون نباید تیم ملی را رها کند و باید اردوها چه با مانوئل و چه بدون او تشکیل شود.‌ رابطه مانوئل با بازیکنان  مثال زدنی نیست. او انسان بزرگی بود و از نظر هماهنگی و تاکتیکی عالی بود و در این مدت کوتاه به هندبال ما کمک کرد.اینکه یک مربی بعد از 8 سال تیم ملی را به جمع 4 تیم برتر آسیا برساند و سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند، در واقع کار بزرگی را انجام  داده است. از فدراسیون می‌خواهم اگر امکان دارد او با برگرداند اگر هم نشد به هر حال شرایط حرفه‌ای است و قرارداد او تمام شده و باید دنبال مربی دیگری برای تشکیل سریعتر اردوها باشد.

ابویی تاکید کرد: در بازی‌های آسیایی باید بهتر و قوی‌تر ظاهر شویم و مقام کسب کنیم.‌ در مسابقات جهانی ابر قدرت‌ها حضور دارند و نمی‌توانیم بگوییم برای سکو و مدال می‌رویم. اگر واقع بینانه نگاه کنیم، باید بپذیریم از هندبال دنیا عقب هستیم. باید قبل از حضور در مسابقات جهانی اردوهای خوبی داشته باشیم و شاهد یک جهش برای هندبال در مسابقات جهانی باشیم و بچه‌ها دیده شوند و به تیم‌های خوب اروپایی راه پیدا کنند و این موضوع به هندبال ما کمک می کند تا در آسیا به ابرقدرت تبدیل شویم.

وی تصریح کرد: از فدراسیون می‌خواهم همانطور که در مسابقات قهرمانی آسیا با مدیریت  و اردوهای خوب از ما حمایت کرد، این روند را ادامه دهد و از بچه‌هایی که این افتخار را رقم زدند به راحتی نگذریم. امیدوارم هندبال ایران با مدیریت خوب و دقیق دوباره به سطح بالای هندبال برگردد و همواره جزو 4 تیم اول آسیا باقی بماند و حتی به مدال هم برسیم.

ابویی در خصوص غیبت مسئولین در بدو ورود به ایران و مراسم استقبال، گفت: هنگام  ورودمان به ایران همگی شوکه شدیم. انتظار این نا ملایمتی از طرف مسئولین با توجه به اینکه سهمیه جهانی که خیلی با ارزش بود را کسب کردیم، را نداشتیم. امیدوارم همه نگاه‌ها به هندبال عوض شود و به ما هم همچون رشته‌های دیگر توجه شود.

بکماز: احساس می‌کنم فدراسیون هندبال و فرناندز رغبتی برای ادامه کار نداشتند/ تیم ملی نوسان زیادی داشتپاکدل: فرناندز تصمیمش را گرفته و ما باید شخصیت هندبال‌مان را حفظ کنیم/ برای مسابقات بعدی سرمربی باکیفیت خواهیم داشت



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال مسابقات جهانی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا