Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بازی‌های المپیک زمستانی پکن به طور رسمی از روز جمعه آغاز شد. امروز در ادامه رقابت‌ها در حالی که قرار بود تیم ملی هاکی روی یخ زنان کانادا و روسیه مقابل هم قرار بگیرند، تیم کانادا برای بازی از رختکن خارج نشد. در نهایت بعد از گذشت زمانی یک ساعته ۲ تیم با ماسک به زمین آمدند.

گزارشات حاکی از این است کانادا درخواست نتایج تست کرونای تیم حریف را داشته اما این موضوع توسط افسر پزشکی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام شده روسیه از اول بازی‌ها چند بازیکن کرونایی داشته و تعدادی از آنها در قرنطینه هستند. تیم کانادا یک ساعت منتظر بود تا نتایج تست کرونا توسط روسیه ارائه شود.

در نهایت اینکه دو تیم با زدن ماسک امروز مقابل هم قرار گرفتند. ورزشکاران حاضر در المپیک که در حباب هستند موظفند در طول روز از ماسک استفاده کنند غیر از زمان مسابقه این در حالیست که دیدار امروز با ماسک انجام شده است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک پکن المپیک زمستانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر

به گزارش ورزش‌سه، سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آره‌نا شهر اهواز و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال ملاثانی می‌رود.

کادر فنی پرتغالی سپاهان ترکیب ۱۱ نفره طلایی پوشان را برای این مسابقه انتخاب کرده و در میان بازیکنانی که راهی مسابقه خواهند شد جای خالی یک نفر به شدت احساس می‌شود.

در واقع ژوزه مورایس تصمیم گرفته تا در این مسابقه حساس و سرنوشت ساز شهریار مغانلو را در ترکیب اصلی قرار ندهد و نام او را در میان بازیکنان ذخیره قرار داده تا در صورت لزوم در نیمه دوم از او استفاده کند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که فرشاد احمدزاده و رضا اسدی دو مهره تهاجمی کلیدی دیگر سپاهان نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور ندارند و حالا باید دید که اعرابی، شکاری و کاوه رضایی در غیاب نفرات اصلی خط تهاجمی سپاهان چه عملکردی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • ساعت پخش بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روسیه به کانادا هشدار داد
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​