Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی «دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استناد راه‌کنش‌ها و اقدامات مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تکمیل، کیفیت‌بخشی و ارزش‌افزایی دستاوردهای پژوهشی و با توجه به تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، به منظور مساعدت با دانشجویان درخصوص برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی، «دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰» ابلاغ شده است.

براساس بندهای این دستورالعمل، برگزاری جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد، مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوط، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان‌نامه در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ امکان‌پذیر است.

همچنین برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دکتری تخصصی (PhD) مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوط، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات رساله در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی استثنائاً تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ بلامانع است.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشمول نظام وظیفه می‌توانند تا پایان مهلت قانونی مأخوذه از سازمان نظام وظیفه و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ از پایان‌نامه/ رساله دفاع کنند.

لازم به ذکر است برگزاری جلسات دفاع، بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه ترم جدید بوده و نمره/ ارزیابی کیفی پایان‌نامه/ رساله در کارنامه نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجو درج خواهد شد.

کد خبر 5418845 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه پایان نامه کنکور 1401 وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آموزش پزشکی اطلاعیه دانشگاه های علوم پزشکی خوابگاه دانشجویی آموزش مجازی آموزش حضوری سویه اومیکرون کرونا برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تحصیلات تکمیلی ۱۴۰۱ ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم با بیان اینکه جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرآیند‌های آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرایند‌های جدید در حیطه ­های روش­­‌ها و تکنیک‌های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت­‌های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، قوانین، مقررات و ساختار‌های آموزشی، محصولات آموزشی به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار می­ شود گفت:هدف ما همواره در آمیختن علم و اخلاق است تا تربیت نیروی متخصص و متعهد محقق شود و در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام استاد مطهری از اساتید دانشگاه قدردانی کردیم.

دکتر نقی پور با اشاره به رعایت انصاف، تواضع، نظم، احترام به دانشجویان و مدارا با آنها و رعایت خلوص نیت از جمله معیار‌های است که استاد شهید مرتضی مطهری برای معلمان نمونه بیان کرده است افزود:از طرفی هم اگر بخواهیم در علوم مختلف پیشرفت کنیم حتما باید رعایت شان و منزلت معلمان را بکنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید