Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:28:55 GMT

۲۰۰۰ سند تک برگ در شهرستان دهلران صادره شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۱۳۲۵

۲۰۰۰ سند تک برگ در شهرستان دهلران صادره شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پیری اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و ۶۰۴ فقره سند دولتی و مابقی اسناد عادی و عمومی است.

وی افزود: مهمترین مزایای سند تک برگ، داشتن هولوگرام امنیتی، کاهش جعل سند، نقشه ملک به صورت جدا و با خیابان‌های اطراف، کد پستی و ایجاد بارکد است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک دهلران از ثبت ۹۶۲ مورد معاملات ثبتی در ۱۰ ماه امسال خبر داد و تاکید کرد: واحد اجرای اسناد رسمی تعداد ۳۰۲ فقره پرونده اجرایی را تشکیل و ۵۳۳ فقره پرونده اجرایی را مختومه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیری یادآور شد: طی این مدت ۳۵۵ فقره سند دفترچه‌ای در این شهرستان به سند تک برگ تبدیل و ۶۶۹ فقره سند تک برگی نیز به سند تک برگ تعویض شده است.

وی اضافه کرد: شهروندان و ادارات دولتی که تاکنون موفق به دریافت سند تک برگ نشده‌اند، نسبت به تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ اقدام کنند.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک دهلران گفت: در بازه زمانی مذکور تعداد ۵۴ فقر سند کاداستر اراضی ملی به میزان ۱۷۱ هزار هکتار در شهرستان انجام شده و سند تک برگ آنها به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی سازمان جنگل‌ها و مرتع کشور صادر شده است.

کد خبر 5418842

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دهلران ثبت اسناد و املاک سند مالکیت دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان جشنواره فیلم فجر شیوع کرونا عکس استانها بارش برف تبریز افتتاح طرح عمرانی سند تک برگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه Azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت