Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه موضوع ابتلاء جمعی از نمایندگان به کرونا مورد بحث قرار گرفت و بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی توسط نمایندگان تاکید شد.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۶۰ نفر از نمایندگان به کرونا مبتلا شده اند، افزود: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس تست دادن مستمر نمایندگان و همینطور رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی آنان مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین در این جلسه طرحی را آقای عبدالرضا مصری در باره ارز ترجیحی ارائه کرد که بنا شد تا ادامه بحث‌ها و بررسی‌ها درباره این طرح در جلسه غیر علنی فردای مجلس انجام شود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: در جلسه غیرعلنی فردای مجلس علاوه بر بحث و بررسی پیرامون طرح ارائه شده توسط آقای مصری بناست تا مسائل هسته‌ای نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: جلسه غیرعلنی فردای مجلس تا ساعت 10:30 دقیقه ادامه خواهد داشت و بعد از آن مجلس تعطیل خواهد شد و مجلس فردا جلسه علنی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ابوالفضل ابوترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟