Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۲۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وشمال»، «تپکو» و «فباهنر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری چشم انداز توسعه شمال، ۲۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «خکاوه»، «وسالت» و «خبنیان» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۶۰میلیارد تومان (۸۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۶۵میلیارد تومان (۵۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هفت نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۵.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه‌گذاری‌ها» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۲میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۷میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «خودرو و ساخت قطعات» با تقاضای خرید ۵۰میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ایران خودرو قیمت محصولات خود را افزایش داد + جزییات بورس امروز هانا پاکمند بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط تحرکات روزانه صندوق‌ های قابل معامله / ثبت ارزش معاملات ۴۱۵ میلیارد تومانی برای پالایش و… شاخص کل با افت ۲۲ هزار واحدی معاملات را به پایان برد تحرکات روزانه صندوق‌ های قابل معامله / ثبت ارزش معاملات ۲۹ میلیارد تومانی برای صندوق‌… شاخص کل با رشد سه هزار واحدی معاملات را به پایان برد تحرکات روزانه صندوق‌ های قابل معامله / رشد دو درصدی صندوق زعفران سحرخیز شاخص کل با افت ۳۱واحدی معاملات را به پایان برد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها رتبه اول بیشترین افت صادرات به صنایع غذایی رسید ژاپن فعلا در اولویت تجاری ایران نیست اگر هنوز سیگار می کشید بخوانید! برجام یک جسد بی‌جان نیست ماکرون به مسکو رفت آغاز مجدد مذاکرات وین تشخیص کلسترول بالا با این روش! حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد؟ کاهش قند خون با این میوه خوشمزه! سنگین ترین صف های خرید و فروش امروز در بورس امروز / بازگشت تقاضا در خودرویی ها قیمت تیبا صفر چند؟ (جدول) شفافیت و نقدشوندگی، دو اصل مهم بازار سرمایه افت حدود هفت هزار واحدی شاخص کل بورس در ۳۰دقیقه آغازین معاملات قیمت دلار ۱۸ بهمن ماه۱۴۰۰ حذف چربی های شکم و پهلو با این نوشیدنی! چگونه اسپیکر گوشی را تمیز کنیم؟ بی سیم کی روش هم به کارش نیامد! + عکس قرنطینه کرونایی یک شهر دیگر در چین نرخ رسمی ۹ ارز کاهش یافت چگونه رنگ‌ به دفع پشه‌ کمک می‌ کند؟ بیمه دانشجویی برای اولین بار در سوابق بازنشستگی لحاظ می‌ شود صعود بیت‌ کوین به کانال ۴۲ هزار دلاری عوارض و فواید تزریق بوتاکس! نوآوری بانک ایران زمین در ثبت تعامل با مشتریان چند دلیلی که موجب مهاجرت پزشکان شد جشن چینی ها، خم به ابروی بازار هم نیاورد این علائم اومیکرون در کودکان شایع می شود سرگیجه ارزی در قیمت رسمی پلیمرها تلفن بی سیم را چند بخریم؟ + جدول بورس؛ از شیدایی تا فرسایش سهم بالای واکسن نزده‌ ها در بستری‌ اومیکرون رابطه سکته مغزی و ابتلا به کرونا بورس تکلیفش را با خودش هم نمی داند بورسی ها در شبکه های اجتماعی چه می گویند؟ توصیه‌ هایی برای مبتلایان به اومیکرون سهم دولت در شرایط امروز بورس چقدر است؟ رشد مصنوعی شاخص به بن بست رسید؟ چین؛ یک سال بدون فوتی کرونا! هزینه سفر به شهر چشمه های آب گرم چند؟ (جدول) علاقه السیسی برای مشارکت با چین قیمت لوکس ترین یخچال سامسونگ (جدول) هژمونی چین و روسیه جایگزین آمریکا می شود؟ برنامه گوگل برای صعود ابری صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۱۸) ارزان ترین پراید صفر چند؟ رژیم غذایی مناسب برای کاهش فشار خون راه های درمان دردهای عصبی چگونه در تلگرام استیکر ویدیویی بسازیم؟ چگونه پست های پیشنهادی در اینستاگرام را حذف کنیم؟ کشف موجود فرازمینی در مریخ + عکس DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز صف های خرید شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه (۸ اردیبهشت) با رشد ۶۵۲ واحدی به ۲,۳۰۴,۹۷۸و احد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۹۵.۱۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات امروز ۸.۰۳۲ میلیارد سهم بود که طی ۳۶۸,۶۰۳ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۵,۲۹۴.۸۳۴ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۲۹,۵۰۲.۸۸۴ میلیارد ریال شد.

امروز فملی به تنهایی ۲ هزار و ۹۳۵ واحد شاخص را بالا کشید. رشد فملی متأثر از رشد قیمت جهانی مس است. پس از فملی، تاصیکو و سدشت نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای شپنا، شستا و وبملت از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای تجلی، حسینا و فجهان بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، شگویا و خاور نمادهایی هستند که اثر کاهنده بر شاخص کل فرابورس داشتند.

کد خبر 6089963 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد