Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -حسن بهرام‌نیا روز دوشنبه و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای شهر بدره، یاد و خاطره شهدای انقلاب و نظام اسلامی در این شهر را گرامی داشت.

استاندار ایلام گفت: عزت و اقتدار میهن اسلامی ما به برکت جانفشانی‌های شهدای سرافراز حاصل شده است و ما باید ادامه دهندگان راه این عزیزان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: خدا را شاکریم که بار دیگر به شهری که گرانیگاه دوران دفاع مقدس است سفر کرده‌ایم، شهری که اکنون به محلی برای تردد زائران عتبات تبدیل شده است.

استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در خصوص تبدیل بخش بدره به شهرستان در سال‌های گذشته گفت: ارتقا به شهرستان نیازمند زیرساخت‌هایی است و باید با کمک همه مسوولان و همدلی مردم، تمامی ظرفیت‌های شهر‌های تازه تاسیس استان، چون شهرستان بدره توسعه یابد تا حداقل خواسته مردمان این دیار در راستای رسیدن به طراز فرهنگی و اجتماعی محقق شود.

بهرام نیا با اشاره به تعیین مدیران دولت در استان گفت: نسبت به سایر نقاط کشور جلوتر و موفق‌تر عمل کرده‌ایم و حداکثر تا یک ماه آینده ترکیب مدیران تکمیل خواهد شد.

استاندار ایلام به منظور افتتاح و بهره‌برداری چندین پروژه گردشگری خدماتی و راه به شهرستان بدره سفر کرده است.

افتتاح پروژه برق رسانی به‌منطقه گردشگری رماوند، افتتاح سالن ورزش‌های رزمی، افتتاح ساختمان اداره گاز، مجتمع اقامتی و تفریحی وگردشگری ارشت و بهره‌برداری از جاده ارتباطی قاضی‌خان - بدره از جمله مهم‌ترین برنامه‌های استاندار در این سفر یکروزه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مزار شهدا استاندار ایلام استاندار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهرستان عسلویه در محل گلزار شهدای گمنام شهر بیدخون حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

معاونین استاندار و مدیران کل هم اکنون در مصلای نماز جمعه عسلویه آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان و درخواست‌های شهروندان شهرستان عسلویه هستند.

کد خبر 6087906

دیگر خبرها

  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید