Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت خودروسازی پورشه انتظار دارد رکورد فروش خود را در سال جاری میلادی با بیش‌از ۳۳۵ هزار خودرو و علیرغم کمبود جهانی ریزتراشه‌ها بشکند. - اخبار اقتصادی -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مدیرعامل شرکت خودروسازی پورشه گفت انتظار دارد علی‌رغم کمبود جهانی ریزتراشه‌ها، رکورد فروش خود را در سال جاری میلادی بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دتلاو وون پلاتن در مصاحبه با مجله صنعتی اتومبیل‌واچ گفت:«وقتی به سفارشات فعلی نگاه می‌کنم، در مورد فروش در سال جاری میلادی مطمئن می‌شوم. رشد فروش در 2022 هم مانند سال گذشته بالا خواهد بود».
فروش پورشه که بخشی از شرکت خودروسازی فولکس‌واگن است، 11 درصد در سال گذشته میلادی افزایش یافت و به 301915 رسید. این بدان معناست که اگر همین روند رشد ادامه داشته باشد، پورشه در سال جاری میلادی بیش‌از 335 هزار خودرو خواهد فروخت.

ضربه بحران جهانی تراشه به شرکت خودروسازی رنوفرانسه 30 درصد از مشاغل خود در بخش خودروسازی را از دست می‌دهد

مدیرعامل پورشه اعلام کرد قصد استخدام 400 نیروی کار جدید را دارد. حدود 40 هزار نفر در حال حاضر در این شرکت مشغول به کار هستند.
وی گفت:«تقاضای بالا زمان تحویل خودروها را طولانی‌تر کرده‌است. خریداران گاهی مجبورند چندین ماه یا حتی یک‌سال منتظر بمانند».
خودروسازان سراسر جهان ضربه سختی از کمبود نیمه رسانه‌ها به‌خاطر اختلال در زنجیره‌های عرضه ناشی از بحران کرونا خورده‌اند. تقاضا برای ریزتراشه‌ها از سوی شرکت‌های الکترونیکی افزایش‌یافته است.
انتهای پیام/13

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سال جاری میلادی شرکت خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری دیدنی از تکامل پورشه در طول زمان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از تکامل پورشه در طول زمان
  • بخشی از تکامل در پورشه (فیلم)