Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی صبح دوشنبه در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و جلسه شورای اداری آرادان به میزبانی تالار پیراپزشکی با بیان اینکه در خصوص واکسن هیچ مشکل و کمبودی در سطح استان سمنان وجود ندارد، تاکید کرد: نرخ واکسیناسیون کرونا در استان سمنان از میانگین واکسیناسیون کرونا در کشور بالاتر بوده و شهرستان آرادان نیز در این حوزه در استان از شهرستان‌های برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دغدغه‌های بیان شده توسط نماینده مردم شهرستان و امام جمعه آرادان از جمله مباحث آب شُرب، راه، درمان، بیمارستان و سایر موارد به عنوان مطالبات بحق مردم پیگیری و رسیدگی خواهد شد، افزود: از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان برای شهرستان‌های جدیدالتاسیس بیشترین اعتبار به منظور کاهش فاصله بین این شهرستان‌ها با سایر شهرستان‌ها اختصاص داده شده است.

اعطای تسهیلات برای رونق تولید

استاندار سمنان با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۱ نیز شهرستان‌های جدیدالتاسیس ویژه‌تر دیده خواهند شد، بیان کرد: استان سمنان دومین استان در کشور در بحث آغاز عملیات اجرایی قانون جهش تولید مسکن است و ۴۸۰ هکتار زمین در ۱۸ شهر از ۱۹ شهر، برای این مهم تأمین شده است که تلاش و اقدامات بسیار زیادی در این خصوص به انجام رسید همچنین ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد روستایی در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سهمیه ما در استان است که تاکنون برای ۷۳ درصد این میزان قرارداد منعقد شده است که امری بسیار ارزشمند است.

هاشمی در ادامه بیان کرد: در طی چهار ماه گذشته ۱۴.۶ درصد اعتبارات کل کشور توسط بانک‌های عامل استان سمنان در بحث تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است و مجدد چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان اختصاص یافته که اقدامات به سرعت در دستور کار قرار گرفت همچنین با پیگیری‌هایی که در سطح استان صورت گرفته و از طریق این تسهیلات، ۲۸ واحد راکد مجدد راه اندازی شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان آرادان در دهه فجر انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۰ و به صورت متمرکز پس از این نشست به بهره برداری خواهد رسید، ابراز کرد: در دهه فجر سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۸۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار سه هزار ۲۰۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 5418915

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد رضا هاشمی فرمانداری آرادان استانداری سمنان واکسیناسیون افتتاح طرح عمرانی دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان جشنواره فیلم فجر شیوع کرونا عکس استانها بارش برف افتتاح طرح عمرانی تبریز استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبودی در عرضه چای نداریم

رضا کنگری، رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از آرامش حاکم بر بازار برنج خبر داد و گفت:  قیمت کنونی هر کیلو برنج هاشمی در بنکداری‌ها به ۱۱۶ هزار تومان، برنج فجر  ۷۰ هزار تومان و شیرودی ۷۵ هزار تومان رسیده است.

به گفته او، هم اکنون کمبودی در عرضه اقلام اساسی همچون برنج و شکر نداریم و تنها در حوزه قیمت باید نظارت دقیق در بازار صورت بگیرد.

کنگری با بیان اینکه چای یکی از اقلام پرمصرف سبدخانوار محسوب می شود، افزود: علی رغم تغییر قیمت چای، این محصول به‌ وفور در بازار موجود است و کمبودی در این زمینه نداریم.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی ادامه داد: در بازار شکر برخی تولیدکنندگان و تجار به بهانه مالیات ارزش افزوده، قیمت را افزایش داده‌اند، به طوریکه قیمت شکر در بازار به ۴۰ هزار تومان رسیده است. همچنین تولیدکنندگان به دلیل شفاف نبودن موضوع ارزش افزوده برای کالا‌های اساسی چک ۱۰ درصدی دو ماهه از خریداران دریافت می‌کنند.

او افزود: تا زمانیکه عرضه و تقاضا با یکدیگر همخوانی نداشته باشد، قیمت کالا با نوساناتی در بازار روبروست، در حالیکه با ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا، بازار ثبات دارد.

کنگری گفت: علی رغم وفور کالاهای اساسی همچون شکر، روغن و برنج در بازار، اما برخی تولیدکنندگان و تجار به بهانه تغییر نرخ مالیات ارزش افزوده سلیقه‌ای عمل می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید