Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس ـ سرویس ورزشی|باشگاه رایکای بابل تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور، این روزها حال و روز خوشی ندارد و بعید نیست با این وضعیت، آخر فصل مازندران تنها نماینده خودش را در لیگ دسته اول فوتبال کشور از دست بدهد.

بعد از استعفای علی‌لطیفی از هدایت رایکا، اما حالا در فضای مجازی و گروه‌های هواداری، زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت دوباره پیروز قربانی به رایکا شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم رایکای‌بابل تنها نماینده مازندران در لیگ دسته‌یک که روزهای بحرانی را سپری می‌کند، این هفته در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته‌یک در مصاف خانگی پذیرای شمس‌آذر قزوین بود و در حالی که نیاز مبرمی برای صید سه امتیاز خانگی داشتند با تساوی یک بر یک، همچنان روی ریل ناکامی قرار دارد.

علی لطیفی سرمربی نه چندان موفق بابلی‌ها که در ۶ تجربه حضورش روی نیمکت رایکا، تنها ۲ امتیاز مقابل خوشه‌طلایی ساوه و شمس‌آذر قزوین به‌دست آورد تا با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار گیرد تا با این نتایج ضعیف، از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته دوم نام برده شود.

اما علی‌لطیفی پس از تساوی تیمش استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه و از هدایت تیم کناره‌گیری کرد.

اما پس از این حواشی از بابل شنیده می‌شود که فوتبالی‌های بابل در فضای‌مجازی خواهان حضور مجدد پیروز‌قربانی در رایکا شده‌اند و از روز گذشته پس از استعفای لطیفی، با تماس‌ها و پیام‌هایشان از مدیران باشگاه درخواست بازگشت پیروز قربانی به بابل را داشته‌اند.

هر چند هنوز مدیران رایکا در این‌باره موضع‌گیری رسمی نداشته‌اند، اما بازیکنان و هواداران رایکا در فضای مجازی خواهان حضور دوباره قربانی در رایکا شدند.

 یکی از اشتباهات مدیران تیم‌های بابلی اعم از خونه‌به‌خونه یا رایکا در سال‌های اخیر، تغییر بدموقع مربیان بود.

 از جدایی جواد نکونام، اکبر میثاقیان و فرشاد پیوس در زمان حضورشان در خونه به خونه و حالا خداحافظی پیروز قربانی از رایکا! 

پیروز‌قربانی که ابتدای فصل رایکا را با تفکرات خودش بسته بود و نتایج تقریبا خوبی با تیم جوان و کم‌تجربه کسب کرده پس از اختلاف با مالکان رایکا از هدایت رایکا کناره‌گیری کرد و پس از حضور ۶ هفته‌ای لطیفی در بابل و نتایج ضعیفش بار دیگر صحبت از حضور قربانی در تیم رایکا به گوش می‌رسد.

باید صبر کرد و دید چه آینده‌ای در انتظار باشگاه رایکای‌بابل خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: رایکای بابل لیگ یک پیروز قربانی علی لطیفی پیروز قربانی لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی نیو انگلند قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 و با درخشش مسی از سر راه بردارد و پیروز میدان لقب بگیرد.

مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گلی که در این بازی زد را وارد دروازه حریف کند و پاس گل لوییس سوارز را هم برای این دوست و هم‌تیمی قدیمی‌اش ارسال کرد تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کرده باشد.

گرسل که به نظر می‌رسد به این عملکردهای درخشان این بازیکن عادت کرده است، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «مسی، مسی است. او هر کار که دلش بخواهد انجام می‌دهد و در تمام طول دوران فوتبالش همین کار را کرده است. این‌طور نیست که فقط یک عملکرد درخشان داشته باشد.

مسی قطعا در حال بازگشت به دوران اوج است. او هر آخر هفته همین نمایش درخشان را دارد. این اتفاق خوبی برای ماست چون کمک می‌کند که در هر دیدار پیروز باشیم. چیزی که برای من بسیار جذاب است این است که او چندین نفر را با بازیش تحت تاثیر قرار می‌دهد احساسات بسیاری را در آنها ایجاد می‌کند.»

دیگر خبرها

  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت