Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری صبح امروز خود درخصوص زمان از سرگیری مذاکرات وین گفت: هیات مذاکراتی ایران که برای مشورت‌های لازم در تنفس بود فردا عازم وین خواهد بود. انتظار این است که همه هیات‌ها فردا برگردند. طبیعی است که انتظار داریم تصمیم‌های ضروری در واشنگتن اتخاذ شده باشد. موضوع رفع تحریم و انتفاع ملت ایران از مزایای اقتصادی برجام بسیار کلیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: سعید خطیب‌زاده در نشست خبری صبح امروز خود ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و ارائه گاهشمار دستگاه دیپلماسی در هفته گذشته، در پاسخ به سوالی در خصوص زمان از سرگیری مذاکرات وین گفت: هیات مذاکراتی ایران که برای مشورت‌های لازم در تنفس بود فردا عازم وین خواهد بود. انتظار این است که همه هیات‌ها فردا برگردند. طبیعی است که انتظار داریم تصمیم‌های ضروری در واشنگتن اتخاذ شده باشد. موضوع رفع تحریم و انتفاع ملت ایران از مزایای اقتصادی برجام بسیار کلیدی است.



وی ادامه داد: انتظار ما این است که هیات‌ها در بازگشت دستورالعمل روشن در حوزه رفع تحریمی داشته باشند. امیدواریم آنچه به عنوان گفت‌وگوها شنیده می‌شود در عمل به منصه ظهور برسد. اینجا روشن عرض می‌کنم که ایالات متحده باید بداند هزینه اقدامات مخرب‌شان را از جیب ملت ایران نمی‌توانند بپردازند و باید اعتماد مردم ایران را جلب کنند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید

*{ در واکنش به مواضع رژیم صهیونیستی در خصوص احیای برجام}: برخی اوقات جملات مقامات این رژیم خبری است و می خواهند اعلام کنند چه توطئه ای در جریان است. این رژیم مبنای ترور و ناامنی در این منطقه هستند و زبان دیپلماسی برای آن ها خطر است.

*{ در پاسخ به سوالی در خصوص دسیسه برخی رسانه‌های فارسی زبان علیه زبان فارسی}: برخی تلاش‌ها و دسیسه‌ها بر علیه هویت ایرانی و مردم بزرگ ایران و میراث ملت ایران در جریان است و جدید نیست. نیت آن‌هایی که این اقدامات را انجام می دهند بر کسی پوشیده نیست. زبات فارسی، زبان پیوند دهنده ما است و تاریخ ما را به هم پیوند داده است و همه با زبان فارسی خاطرات مشترک یک ملت را تکرار می‌کنیم.

*{ در خصوص زمان ادامه گفت‌وگوهای ایران و عربستان}: همانطور که رئیس‌جمهور محترم از این مذاکرات استقبال کردند. مایل هستم عرض کنم که از تلاش‌های دولت و مردم عراق برای این تلاش تشکر کنم. جمهوری اسلامی ایران همواره از گفت‌وگو با عربستان استقبال کرده است و آمادگی ادامه این گفت‌وگوها را داریم. ادامه این مذاکرات به اراده در ریاض بستگی دارد.
منبع: ایرنا برچسب ها: تحریم ، مذاکرات ، وین ، ناطقان ، برجام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تحریم مذاکرات وین ناطقان برجام ملت ایران رفع تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از طاقبستان تا بیستون همسفر با رادیو ایران

«هفته های ایرانی» در بیست و سومین سفر استانی، از استان «کرمانشاه» و دیدنی‌ها و شنیدنی‌های این استان می‌گوید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، شهر «کرمانشاه»  نهمین شهر پر جمعیت ایران و یکی از مهمترین شهرهای غربی ایران است و از لحاظ جغرافیایی رشته کوه زاگرس این سرزمین را از همسایه‌های خود جدا کرده است. 

بخش بزرگی از مردم «کرمانشاه» را اقوام کرد تشکیل می دهند و در کنار آنها اقوام دیگری از ارمنی‌ها، ترک ها، عرب‌ها، لرها و لک‌ها با مهاجرت به این منطقه در این شهر و استان ساکن شده‌اند.

 رایج‌ترین زبان مردم «کرمانشاه» کُردی و بعد از آن زبان فارسی کرمانشاهی  و زبان لکی ست. 

یکی از جذابیت‌های بارز «کرمانشاه»  تنوع غذایی و خوشمزه‌های آن است.

برخی از جاذبه‌های گردشگری استان «کرمانشاه» عبارتند از: «طاقبستان، غار آبی قوری قلعه، گوردخمه دکان داوود، تالاب هشیلان، گوردخمه اسحاق وند، سراب نیلوفر و طاق گرا و...» 

در ادامه طرح هفته‌های فرهنگی رادیو ایران، این هفته از 8 تا 14 اردیبهشت یک هفته روی موج رادیو ایران مسافر استان «کرمانشاه» باشید و با مفاخر فرهنگی، جاذبه های دیدنی و فرهنگ و رسوم و موسیقی ها و غذاهای محلی این استان بیشتر آشنا شوید.

برنامه‌های مختلف رادیو ایران مثل «سلام صبح بخیر، نمودار، پلاک هشت باغ هنر، ایرانشهر و ورزش ایران و زیر آسمان ایران و ...» در بخش‌های مختلف از استان «کرمانشاه» خواهند گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از طاقبستان تا بیستون همسفر با رادیو ایران
  • طراحی نیمکت مواج برای اتاق‌های انتظار (فیلم)
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین تحولات و جزئیات مذاکرات قاهره از زبان منبع فلسطینی
  • برداشت گل گاو زبان در گیلان
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد