Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین ستاره سابق فوتبال هلند با رفتار غیراخلاقی که انجام داد خبرساز شد. مارک اورومارس مدیر باشگاه آژاکس در بازه زمانی مشخصی پیام‌های غیراخلاقی برای زنان همکارش ارسال کرده و همین موضوع باعث شد که او تصمیم به کناره‌گیری از سمتش در این تیم بگیرد

اورمارس، ۴۸ ساله،که سابق حضور در آرسنال، بارسلونا و تیم ملی هلند را در کارنامه اش دارد در بیانیه ای گفت که شرمنده است و رفتار او "غیرقابل قبول" بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورمارس گفت: هفته گذشته با گزارش هایی در مورد رفتار خود مواجه شدم و اینکه چگونه این موضوع به دیگران رسیده است. متأسفانه، متوجه نشدم که از این خط قرمز عبور می کنم، اما این موضوع در روزهای اخیر برای من روشن شد. ناگهان فشار زیادی را احساس کردم. من عذرخواهی می کنم. مطمئناً برای کسی که در موقعیت من قرار دارد، این رفتار غیرقابل قبول است. من هیچ گزینه دیگری جز ترک آژاکس نمی‌بینم. این موضوع بر زندگی خصوصی من نیز تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل از همه می خواهم که من و خانواده‌ام را تنها بگذارند.

ادوین ون در سار رئیس این باشگاه و همبازی سابق اورمارس در تیم ملی هلند نیز گفت: ورزش ایمن و فضای کار بسیار مهم است. ما در آینده نزدیک به این موضوع توجه بیشتری خواهیم کرد. ما در اینجا در آژاکس کارهای فوق‌العاده می‌کنیم، بنابراین این خبر برای همه کسانی که به آژاکس اهمیت می‌دهند ضربه‌ای سخت است.

کد خبر 655552 برچسب‌ها خبر مهم فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از ترافیک نیمه شب جاده شمالی خبرساز شد

به گزارش خبرآنلاین از کانال چند ثانیه، عکسی از ترافیک سنگین جاده هراز در مسیر جنوب به شمال، محدوده آب‌اسک، گویای سنگینی ترافیک امشب است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901946

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • تنها گل دوران حرفه ای ادوین فن در سار (3 می، 1998) / فیلم
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • پیرمرد خبرساز سپاهانی بازداشت شد
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • عکسی از ترافیک نیمه شب جاده شمالی خبرساز شد
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار