Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورای شهر تهران در ارتباط با میزان افزایش قیمت بلیط مترو، اتوبوس و تاکسی در سال آینده توضیح داد. - اخبار اجتماعی -

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با انتقاد از لایحه بودجه 1401 دولت اظهار کرد: با توجه به اینکه بودجه سال آینده در حوزه حمل‌‌و‌نقل ناامیدوارکننده است و این نگرانی وجود داشت که اوضاع از همین شرایط بدتر شود به همین دلیل به همراه آقای چمران رئیس شورا و تعدادی از اعضا در یک جلسه هم‌اندیشی با فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران مجلس شرکت کردیم و به این موضوع پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این جلسه چالش‌های پیش روی حوزه حمل‌و‌نقل در سرفصل‌های مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در جلسه همه بر اصلاح بودجه تأکید داشتند که نسبت به تقویت سیستم حمل‌و‌نقل عمومی شهرها اقدام شود. همچنین در این جلسه به بحث نوسازی، بازسازی ناوگان‌ حمل‌و‌نقل عمومی اشاره شد و قول استفاده از منابع نفتی برای توسعه حمل‌و‌نقل عمومی داده شد. همچنین در بحث اوراق مشارکت نیز سهم خوبی را برای شهرداری‌ها در نظر بگیرند.

عضو شورای شهر تهران گفت: موارد دیگری هم در جلسه مطرح و قرار شد در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مطرح شود و منتظر هستیم ببینیم کدامیک از این بندها به تصویب خواهد رسید.

وی در ارتباط با افزایش قیمت قیمت بلیط مترو و اتوبوس و تاکسی در سال آینده افزود: حداکثر افزایشمان بین 20 تا 25 درصد در سال آینده خواهد بود و بایستی برای تامین مابقی افزایش هزینه‌ها راهکارهای دیگری پیش‌بینی کرد تا به مردم فشار نیاید.

تشکری هاشمی با اشاره به اینکه بدون کمک‌های دولت چرخ حمل‌و‌نقل عمومی قفل خواهد شد، افزود: نیازمند کمک‌های دولت هستیم و به هیچ عنوان با بودجه شهرداری نمی‌توانیم نیازهای اصلی حمل‌و‌نقل عمومی را تأمین کنیم که این مسئله شامل پرداخت سهم دولت از یارانه بلیط می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورای شهر تهران با اشاره فرسودگی بخشی از ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی اعم از اتوبوس و مترو، گفت: امیدواریم با کمک‌های دولتی بتوانیم فرایند نوسازی ناوگان را بهبود ببخشیم به خصوص اینکه در هشت سال دولت قبل هیچ اتفاق قابل قبولی در دولت قبل صورت نگرفته است و و امیداریم هر چه سریع‌تر 630 واگن در اختیار شهرداری تهران قرار بگیرد و اگر محقق شود اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

آغاز عرضه برنج، روغن، قند و شکر در غرفه‌های 30 ایستگاه مترو تا 15 اسفندوعده معاون شهردار برای پیگیری اورهال 50 رام قطار و تأمین 630 واگن مترو

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران حمل و نقل عمومی شورای شهر تهران شهرداری تهران حمل و نقل عمومی حمل و نقل عمومی سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسۀ شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان در بیمه سرمد شعبۀ این استان برگزار شد.

در این جلسه، که 29 فروردین‌ماه و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برنامۀ عملیاتی شورا در سال جدید تبیین و راهکارهای تحقق برنامه توسط اعضا بررسی شد. همچنین بر مشارکت، همدلی و همسویی شرکت‌های بیمه به‌عنوان مهم‌ترین ابزار تحقق برنامه‌های تدوین‌شده تأکید شد.

به‌جهت ضرورت تسریع در ارائۀ پاسخ به گزارشات مورد درخواست نهادهای ناظر همچون سازمان امور اقتصادی و دارایی و استانداری، در مورد همکاری شرکت‌های بیمه در ارائۀ آمار و اطلاعات موردنظر بحث و تبادل نظر شد تا پاسخ مکاتبات در سریع‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری و ارسال گردد.

لزوم اتخاذ رویه‌های یکسان در مناقصات بیمه‌ای استان از دیگر موارد موردبحث شورا بود، همچنین در این جلسه بررسی ساختارهای تشکیل کمیتۀ فنی و مناقصات در دستور کار قرار گرفت.

از دیگر موارد موردبحث در این جلسه، برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی برای خانوادۀ همکاران صنعت بیمه و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان شعب استان اصفهان بود.

در پایان جلسه، به‌جهت استفاده‌ از‌ ظرفیت‌های شبکۀ فروش استان و همچنین رسیدگی به درخواست‌های صنفی و مشکلات ایشان، بر تشکیل جلسات هیئت‌رئیسۀ شورا به‌صورت فصلی با مسئولین انجمن صنفی نمایندگان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند