Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@14:13:39 GMT

برند سازی با چاپ عکس روی تیشرت و لیوان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۲۲۳۱

برند سازی با چاپ عکس روی تیشرت و لیوان

برخی از برند های موجود در بازار برای اینکه برند خود را به مردم معرفی کنند، از تبلیغات گسترده استفاده می کنند. - اخبار بازار -

یکی از راه های موثر برای تبلیغات، چاپ طرح های اختصاصی بر روی تیشرت و چاپ بر روی لیوان است است. در ادامه مزایای چاپ طرح بر روی انواع لیوان و تیشرت تبلیغاتی را بررسی می کنیم.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه یکی از اثرگذارترین روش ها برای تجارت های محلی بشمار میروند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه هدایای تبلیغاتی خلاقانه در مواردی چندان سنگین نبوده و تجارت های محلی و کوچک توان انجام آنرا دارند ولی شما میتوانید با استفاده از خلاقیت، هزینه هدایای تبلیغاتی خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید، نقش ایده های خلاقانه در تبلیغات در انتقال سریع پیام به مخاطب موفق بوده و به نمونه های خوب و شایسته در صنعت تبلیغات تبدیل می شوند.

همه چیز در رابطه با چاپ تیشرت و مزایای آن

زمانی که شما با شخصی برخورد می‌کنید، اولین چیز که نظر شما را جلب می‌کند لباس اوست. لباس از جمله کالاهایی است که بسیار زیاد در معرض دید دیگران قرار دارد و یکی از استراتژی های مهم در انتخاب یک کالای تبلیغاتی همین در معرض دید بودن و کاربردی بودن آن کالا است.چاپ تیشرت یکی از کارهای پرطرفدار در بین جوانان است زیرا از این روش می توانید طرح مورد نظر خود را به راحتی بر روی تیشرت چاپ کنند.  چاپ تیشرت  را می توانید در طرح و رنگ های مختلفی انجام دهید. تیشرت های زنانه و مردانه بسیاری در بازار یافت می شود که قابلیت چاپ طرح بر روی آنها وجود دارد. چاپ طرح بر روی تیشرت هایی که جنس متفاوتی دارند، با یکدیگر متفاوت است. یکی دیگر از مزیت هایی که با چاپ طرح انتخابی بر روی تیشرت از آن بهره مند می شویم، تبلیغات است.

مزایای چاپ تیشرت برای برندسازی

هر برند برای اینکه خود را به دیگران معرفی کند، نیاز به تبلیغات دارد. برای تبلیغات راه های زیادی مانند چاپ افست، فاکتور و.... وجود دارد که هر کدام از آنها به نوبه خود در برندسازی موثر هستند. یکی دیگر از روش هایی که تاثیر بسیاری در معرفی برند به دیگران دارد، چاپ تیشرت است. در این روش طرح مورد نظر خود را که شامل نام تجاری، معرفی محصولات و.. می شود را بر روی تیشرت چاپ کرده و بین مردم معرفی می کنید. چاپ طرح بر روی تیشرت به دلیل اینکه محدودتی ندارد، گزینه خوبی برای برندسازی محسوب می شود. طراحی و چاپ  بر روی تیشرت باید بسیار جذاب و چشم نواز می باشد تا بتواند مخاطب را به خود جذب کند. اما اگر چاپ یک طرح بر روی تیشرت ها به صورت غیر اصولی صورت گیرد، در زمینه تبلیغات به هیچ عنوان موفقیت آمیز نخواهد بود.  پس بهتر است طراحی و چاپ تیشرت را به یک مرکز معتبر چاپ بسپارید و از آنها بخواهید بهترین طراحی را برای شما انجام دهند.

مزایای چاپ لیوان در برندسازی چیست؟

چاپ لیوان با طراحی اختصاصی یکی از کارهای پرطرفدار در بین مردم است. لیوان هایی که طرح های خاصی بر روی آنها چاپ می شود، هدیه بسیار مناسبی برای دوستان هستند. شرکت های بسیاری از انجام تبلیغات، از چاپ لیوان استفاده می کنند. لیوان ها به دلیل ماندگاری بالا و در عین حال چشم نواز بودن، گزینه بسیار مناسبی برای معرفی لوگو و نام تجاری به مشتریان است. چاپ لیوان های کاغذی نیز گزینه بسیار خوبی برای معرفی برند به دیگران است. این نوع لیوان ها به نسبت لیوان های سرامیکی قیمت کمتری دارند و با صرف هزینه ای مناسب می توانید کار تبلیغاتی خود را انجام دهید. لیوان ها وسیله ای کاربردی هستند و در بیشتر مواقع مشتری برای برطرف کردن نیاز خود، آنها را خریداری می کند. چاپ لیوان انواع مختلفی دارد که در ادامه همه آنها را بررسی می کنیم.

انواع چاپ لیوان

برخی از شرکت های چاپ هستند که امکان طراحی و چاپ بر روی لیون را برای افراد و برند ها به وجود آورده اند. چاپ عکس روی لیوان  به دلیل زیبایی که دارد بسیار محبوب بوده و گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن به دوستان و انجام تبلیغات گسترده هستند.

 علاوه بر لیوان‌‌های ساده که می‌‌توان بر روی آن تصویر یا نوشته موردنظر را چاپ کرد، لیوان‌‌هایی وجود دارد که با عنوان ماگ حرارتی شناخته می‌‌شوند. این لیوان‌‌ها از طریق تعبیه یک تکنولوژی ساده، میزان سطح چای یا نوشیدنی موجود در آن را نشان می‌‌دهد. نوشیدن در این نوع لیوان‌‌ها تجربه جذابی را برای شما و کسانی که دوستشان دارید، رقم می‌‌زنند.

چاپ لیوان با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته و توسط اشخاص متخصص صورت می گیرد. چاپ روی لیوان انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها دارای کاربرد و مزایا منحصر به فرد است. برحی از این نمونه ها موارد زیر هستند:

چاپ بر روی لیوان های سرامیکی: یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین لیوان ها، لیوان های سرامیکی هستند. این نوع لیوان ا به دلیل داشتن قیمتی مناسب، گزینه بسیار خوبی برای چاپ طرح مورد نظر و برندسازی می باشند.

چاپ بر روی لیوان های جادویی: این دسته از لیوان ها در سطح خارجی خود سنسور های حرارتی دارند که با ریختن نوشیدنی های گرم مانند چای، قهوه ... تغییر رنگ داده و طرح مورد نظر دیده می شود. این نوع لیوان ها به دلیل جذابیتی که دارند و اینکه طرح روی آنها بهتر در ذهن مخاطب ثبت می شود، انتخاب مناسب برای تبلیغات هستند.

منبع : irankohan.ir

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چاپ طرح بر روی نوع لیوان طرح مورد نظر گزینه بسیار چاپ بر روی چاپ لیوان روی لیوان چاپ تیشرت لیوان ها روی آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE

به دنبال درفت امسال یک تگ تیم محبوب از یکدیگر جدا شدند.

طبق نتایجی که در شب اول درفت به دست آمد، اعضای تگ تیم ولف داگز به دو برند مجزا منتقل شدند، به عبارت دقیق‌تر بران بریکر به برند راو منتقل شد و برن کوربن نیز پس از پایان شو اعلام شد که به برند اسمکدان منتقل شده است.

طرفداری | به گزارش Fightful Select، تریپل اچ و نویسندگان WWE از همین حالا به بران بریکر به دید یک فوق ستاره نگاه می‌کنند و به همین دلیل تمصیم گرفتند او ادامه دوران حرفه‌ای خود را در صحنه انفرادی دنبال کند. از سوی دیگر، انتظار می‌رود که برن کوربن تغییر کاراکتر مجددی را تجربه کند و به احتمال زیاد یک شروع تازه را در جمع ستارگان اصلی خواهد داشت.

بران بریکر و برن کوربن که در ابتدا رقیب یکدیگر بودند، در تغییری غیرمنتظره با هم تگ تیم شدند. آنها علاوه بر قهرمانی در تورنومنت سالیانه تگ تیم داستی رودز توانستند با پیروزی برابر د فمیلی کمربندهای تگ تیم NXT را نیز تصاحب کنند. دوره قهرمانی آنها با کمربندهای تگ تیم بعد از 57 روز و به دنبال شکست برابر آکسیم و نیتان فریزر در تاریخ 9 آوریل به پایان رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)