Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@20:21:29 GMT

ماجرای اتهام جنسی و برکناری مدیر آژاکس

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۲۲۴۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مارک اورمارس وینگر سابق تیم ملی هلند که از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ برای آژاکس بازی می‌کرد، در سال ۲۰۱۲ مدیر این تیم شد و قراردادش تا سال ۲۰۲۶ اعتبار داشت. با این وجود باشگاه هلندی شب گذشته اعلام کرد مدیر امور فوتبال آژاکس، به دلیل یک سری پیام‌های نامناسب که برای چندین همکار زن در باشگاه ارسال شده و مصداق توهین و تجاوز جنسی داشته، نقش خود را در این باشگاه از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته در اخبار تکمیلی، اعلام شد که اورمارس ۴۸ ساله از سمت خود استعفا داده اما این موضوع برای نگه داشتن وجه صدرنشین لیگ هلند اتفاق افتاده است.این اسطوره فوتبال هلند در بیانیه ای گفت که شرمنده است و رفتار او "غیرقابل قبول" بوده است: هفته گذشته با گزارش هایی در مورد رفتار خود مواجه شدم و اینکه چگونه این موضوع به دیگران رسیده است. متأسفانه، متوجه نشدم که از این خط قرمز عبور می کنم، اما این موضوع در روزهای اخیر برای من روشن شد. ناگهان فشار زیادی را احساس کردم. من عذرخواهی می کنم. مطمئناً برای کسی که در موقعیت من قرار دارد، این رفتار غیرقابل قبول است. من هیچ گزینه دیگری جز ترک آژاکس نمی‌بینم. این موضوع بر زندگی خصوصی من نیز تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل از همه می خواهم که من و خانواده‌ام را تنها بگذارند.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ایران خودرو قیمت محصولات خود را افزایش داد + جزییات تجاوز تیم ملی خانواده هلند مدیر آژاکس بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط بازداشت شناگر قهرمان اروپا به اتهام تجاوز جنسی ۵۰ میلیون تومان دستمزد برای ربودن و تجاوز به یک دختر «مایکل جکسون» رسوا می‌شود ساخت ۴ هزار مسکن برای خانواده معلولان جنجال سیگار کشیدن خانم نماینده + عکس تخریب پل تاریخی به خاطر جف بزوس + فیلم ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها نحوه برگزاری جلسات دفاع دانشگاه آزاد اعلام شد قیمت جدید دیسک و صفحه کلاچ + جدول تست ندهید! هر سرماخوردگی اومیکرون است با شایعه قیمت ۳۰۰ هزار تومانی گوشت قرمز در پی واردات هستند خطر سوء تغذیه با افزایش کم سابقه قیمت جهانی غذا قیمت آپارتمان حوالی بازارهای معروف تهران رقم وام ازدواج برای سال آینده مشخص شد نگاهی به عملکرد فملی از ابتدای ۱۴۰۰ تاکنون اینطوری از رنگ زرد دندان خلاص شوید! اقدام عجیب برای ساخت مسکن حمایتی نکاتی برای محافظت بیشتر از دندان ها اجاره خانه در جنوب تهران چند؟ خواص و مزایای تمبر هندی چیست؟ خودروسازان چقدر خودرو تولید کردند؟ ماجرای اتهام جنسی و برکناری مدیر آژاکس بساز و بفروش ها زمینگیر شدند برای خرید تلویزیون سایز کوچک چقدر هزینه کنیم؟ (جدول) طلای جهانی در شیب صعودی اولین عروسی در متاورس برگزار شد! هیات مذاکره کننده ایران فردا عازم وین می شود سقوط هفت هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان نیمه اول معاملات آغاز پیش فروش بلیت های قطار آیا شستشوی بینی برای از بین بردن کرونا مفید است؟ توییت شمخانی در مورد توافق قیمت ها ترمز بریده است طرح بنزین برای همه در کیش چه زمانی اجرا می‌ شود؟ هشدار سازمان سنجش به کنکوری ها قیمت نفت به ۹۳ دلار و ۸۷ سنت رسید تحقق عملیِ تفکر استراتژیک در گل‌ گهر آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در جهان یونی سواپ Uniswap چیست؟ قانون چک نیازمند اصلاح است؟ فشار خون بالا موجب این تغییرات در مغز می شود! تور هوایی همدان چند؟ (جدول) افزایش ابتلای کودکان و نوزادان به اومیکرون طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان رد شد واکسیناسیون صنایع با سه دز سیاستی آغاز پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور رتبه اول بیشترین افت صادرات به صنایع غذایی رسید ژاپن فعلا در اولویت تجاری ایران نیست اگر هنوز سیگار می کشید بخوانید! برجام یک جسد بی‌جان نیست ماکرون به مسکو رفت آغاز مجدد مذاکرات وین تشخیص کلسترول بالا با این روش! حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد؟ کاهش قند خون با این میوه خوشمزه! سنگین ترین صف های خرید و فروش امروز در بورس امروز / بازگشت تقاضا در خودرویی ها قیمت تیبا صفر چند؟ (جدول) شفافیت و نقدشوندگی، دو اصل مهم بازار سرمایه DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تجاوز تیم ملی خانواده هلند مدیر آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

با اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

 با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

منبع: ایسنا

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، امیر قلعه نویی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • ببینید | علت باورنکردنی برکناری باسوادترین مدیر صدا و سیما به روایت رضا پورحسین
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است