Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:45:18 GMT

باشگاه‌های ورزشی فعال مشهد تخلیه شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۲۴۳۵

باشگاه‌های ورزشی فعال مشهد تخلیه شدند

فاطمه برات روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس اومیکرون، باشگاه‌های ورزشی تعطیل شده‌اند و در صورت فعالیت با آنها برخورد می‌شود.
وی اضافه کرد: حدود نیمی از باشگاه‌های ورزشی همراهی لازم را با مصوبات ستاد کرونا انجام دادند و تعطیل کردند که جای قدردانی دارد اما تعدادی از باشگاه‌ها نیز همچنان فعال بودند که به آنها اخطار داده شد و باشگاه‌ها تخلیه گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسوول کمیته خدمات‌ درمانی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: در مجموع از ابتدای امسال تا کنون ۲ هزار و ۲۹۲ مورد بازرسی از باشگاه‌های استان به منظور بررسی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سایر موارد مرتبط انجام و برای حدود ۷۰ درصد از این تعداد اخطار صادر شده است.
حدود ۹۲۰ باشگاه در استان خراسان رضوی فعال هستند که نیمی از این تعداد مجوز دارند.

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۸۳۰ تن رسید.

۲ هزار و ۳۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۷ شهرستان در وضعیت زرد و هشت شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها ستاد کرونا اومیکرون مشهد وزارت ورزش و جوانان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد کرونا اومیکرون مشهد ستاد کرونا اومیکرون مشهد وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا